nod 24 juni

A

Anoniem

Guest
wie nog meer???
ik weet het niet helamaal zeker omdat dit nog maar de tweede ronde is, maar volgens mij heb ik mij eisprong rond de 10de gehad de eerste cyclus was 24 dagen dus dan klopt het aardig ...wie nog meer

hoi hoi,

ik heb volgens mij mijn nod donderdag of vrijdag.
Dit wordt de tweede keer dat ik een "normalen" ongi krijg, dus helemaal zeker is het niet. Of niet natuurlijk, nog beter.!!!!Mijn eerste cyclus was 25 dagen.
Hoe vind je het wachten?
Ik heb echt moeite om er niet de hele tijd mee bezig te zijn.

grtz

het wachten gaat opzich wel goed! ik word alleen gek van al die kwaaltjes die je zo nu en dan heb! dan roep ik wel eens oh ga zo weer aan de pil hoor!!!!pfff
en bij jou? ik heb ook   nog geen zwangerschapstesten in huis dus als ik zondag niet ongi word dan moet ik sowieso tot maandag wachten. maar het liefst wacht ik nog even een week omdat de meesten mensen hier toch wel een cyclus hebben die langer is dan 24 dagen maar ik heb oook echt nu nog wel zoiets is het deze maand niet dan wl een andere maand!
groetjes!

Ik moet zaterdag of zondag ongi worden.. Uiteraard hopen we van niet..
Heb nu echt het idee dat ik me al wat klachten zit in te beelden... vol gevoel in mijn buik enzo, hoop zo dat ik geen teleurstellend weekend heb..

hoi hoi,

ik heb geen last van kwwaltjes, momenteel alleen wel een harde buik en af en toe krampen.
Het voelt allemaal wel anders als anders.
Nog even wachten.Als ik vrijdag niet ongesteld ben geworden, ga ik meteen testen.
En voor de zekerheid ook nog een paar dagen later.

succes

Terug
Bovenaan