NOD 24 maart 1e ronde 2de kindje

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Dit is de eerste x dat ik hier reageer.
Wij gaan nu de eerste ronde in voor het 2de kindje.
Vind het weer erg spannend, vorige x raakte ik heel snel zwanger, nu maar niet vanuit gaan.
Ik vind het erg leuk om hier alle verhalen te lezen, iedereen is zo begaan met elkaar.
En zo blij voor elkaar als het raak is....

Groetjes Mamavan HUUB

Halo mama van Huub,

Ik heb al een tijdje mee gelezen maar vond het best spannend om me aan te melden. Nu staat mijn eertse berichtje boven die van jou!! Best spannend. Leuk voor jullie dat jullie ook graag een tweede willen. Ik vind het eigenlijk weer net zo spannend.
Ik ga vrijdag naar de huisarts om mijn spiraal ta laten verwijderen en dan maar afwachten wanneer mijn 1 ste menstruatie komt. Heb jij daar ervaring mee?

Ik hoor wel, Eveline

hoi welkom he

Het is voor mij ook 1e ronde kindje nr 2 en mijn nod is 22mrt,ik was de vorige keer in een keer zwanger en moet zeggen dat ik denk dat het nu ook weer raak is heb allemaal weer kwaaltjes die ik toen ook had en vorige week zelfs overgegeven terwijl ik dat jaren niet heb gedaan,maar misschien houd mijn lichaam me wel voor de gek dat kan ook nog,ach ja we wachten maar af he ook jij succes he groetjes wendy

Hallo,

Ja het is nu ook weer spannend, moet er ook veel aan denken nu we weer echt bezig zijn. hihi.    
Ik telde de vorige x ook meteen aan maar ik voelde me niet zwanger had eigenlijk geen kwaaltjes, dus ik wacht maar af tot de 24ste.
Duurt nog wel lang maar ja elke x testen vind ik ook onzin.
Had vanmorgen wel wat last van misselijkheid toen ik op het werk kwam.
Net wat je zegt, je kunt je ook vanalles wijs maken.

We zullen zien het is nog maar de eerste ronde.

Jullie ook suc6.
Groetjes mamavanHUUB

Hé hallo dames,

Mijn NOD is ook de 24e, als deze cyclus tenminste netjes 28 dagen is.
Maar het zou ook best iets eerder of iets later kunnen zijn (onregelmatig ongesteld), dus ik verspits me nog niet teveel op de 24e.

Ik ben al een paar maandjes gestopt met de pil, maar dit is nu onze tweede ronde dat we laat maar zeggen voor het "eggie" gaan.
De vorige keer had ik ineens een langere cyclus als gewoon (33 dagen), terwijl ik hiervoor tussen de 26 en 28 dagen ongesteld werd.
Jullie snappen denk ik wel, dat ik al wat begon te hopen...

Als deze cyclus weer 33 dagen is is mijn NOD pas 29 maart.
Dus voor die tijd ga ik ook nog niet testen (of ik moet me wel niet superzwanger voelen, natuurlijk).

Ondertussen zijn we nog druk aan de "klus" !

Hoe is het met jullie?

Veel liefs,

Twinkel3

quote: twinkel3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-03-2007 17:23:33'));

Hé hallo dames,

Mijn NOD is ook de 24e, als deze cyclus tenminste netjes 28 dagen is.
Maar het zou ook best iets eerder of iets later kunnen zijn (onregelmatig ongesteld), dus ik verspits me nog niet teveel op de 24e.

Ik ben al een paar maandjes gestopt met de pil, maar dit is nu onze tweede ronde dat we laat maar zeggen voor het "eggie" gaan.
De vorige keer had ik ineens een langere cyclus als gewoon (33 dagen), terwijl ik hiervoor tussen de 26 en 28 dagen ongesteld werd.
Jullie snappen denk ik wel, dat ik al wat begon te hopen...

Als deze cyclus weer 33 dagen is is mijn NOD pas 29 maart.
Dus voor die tijd ga ik ook nog niet testen (of ik moet me wel niet superzwanger voelen, natuurlijk).

Ondertussen zijn we nog druk aan de "klus" !

Hoe is het met jullie?

Veel liefs,

Twinkel3

hoi

ja wij zijn ook gewoon aan het klussen maar wel wanneer ik er echt zin in heb hoor,heb toch het idee dat ik zwanger ben omdat ik het herken van vorige keer.zou wel snel zijn maar dat was de vorige keer ook.als het niet zo is jammer dan en dan zien we wel verder ga me nu nog niet echt druk om maken dit is pas eerste ronde,als je langer bezig bent dan snap ik ook wel dat dat niet leuk als elek maand je test neg is.maar goed we wachten maar af en jullie horen het van zelf.Groetjes wendy

Terug
Bovenaan