NOD 24 MAART

A

Anoniem

Guest
Wie heeft er net als mij zijn NOD ook op 24 maart. Wie van de dames sluit zich er bij aan. Wat vreselijk spannend is dit elke keer weer.

Liefs Iris

Hallo Iris13,

Ik had mijn NOD ook gisteren (24 maart).
Ik ben bij mijn NOD uitgegaan van 28 dagen, maar mijn cyclus wisselt nog wel eens
(28 dagen, 26 dagen, 33 dagen laatste keer).
Volgens mij heb ik mijn ei op maandag 12 of dinsdag 13 maart gehad.
Mocht ik nu nog ongesteld worden dan verwacht ik het dus morgen of overmorgen
(nu nog steeds niet ongi dus).

Natuurlijk hoop ik meer op een zwangerschap.
Alleen tot dusver nog geen kwaaltjes waarneembaar.

Hoe is het met jou?

Liefs,

Twinkel3

Hallo twinkel,

Sorry sorry ik heb iets stoms gedaan ik heb mijn nod 24 april. ik ben net ongie geweest. Maar goed de RD zijn bij jou  nog niet gearriveerd. Ik hoop het voor wanneer ga je testen.

Liefs Iris

Hoi Twinkel3,

Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als jij! Ik had mijn nod afgelopen vrijdag en nog steeds geen ongi. Maar mijn cyclus heeft nog enkele maand gedaan wat ik verwachtte, dus probeer nog niet te blij te zijn, ik heb nl ook nog helemaal nergens last van!!!
Morgen maar eens gauw een test halen, gewoon voor de zekerheid (waarom kun je die dingen niet gewoon op zondag kopen he!).

Maar toch SPANNEND!!!

Groetjes Saskia

Hé hallo,

Iris13, tja, een vergissing met een maandje is snel gemaakt.
Ik hoop voor je dat dit een vruchtbare ronde mag gaan worden.

Hier nog geen red devils te bekennen, maar de vorige keer kwamen ze ook pas op dag 33. Ik voel me absoluut niet zwanger dus ik wacht nog maar even af.
Nog niet getest dus, maar ik wil dit ook nog niet doen voor dag 33 (dat is aanstaande donderdag).

Ssaskia, zo te lezen zitten we dus een beetje in hetzelfde schuitje.
Heb jij al getest dan?
Mocht ik ongesteld worden, waar ik toch wel vanuit ga, dan verwacht ik het morgen of overmorgen. Heb nl. twee weken geleden op maandag/ dinsdag m'n ei gevoeld.
Maar ik hoop dus nog wel dat ik niet ongesteld ga worden.

Suc6 met afwachten Ssaskia, en met zwanger worden Iris13.

Ssaskia, laat je even weten hoe het met jou verder gaat?
Ik vind het wel fijn om met iemand te kunnen kletsen die hetzelfde meemaakt op dit moment.

Nog een fijne zondagavond!

Liefs,

Twinkel3

Ssaskia,

Ik lees net dat je morgen een test wilt gaan kopen.

Ik wens je heel veel suc6 met testen en ik zal voor je -en.

Hoi Twinkel!

Inderdaad wel fijn dat we samen kunnen wachten.
Hoe is het nou bij jou? Bij mij nog niets te zien! Ik verwacht het wel iedere keer hoor als ik naar het toilet ga.
Morgen toch maar even testen, al is het maar om wat meer rust te krijgen!

Jij ook succes met wachten en hopen dat we allebei wachten voor niets natuurlijk!!!

Groetjes Saskia

Hoi Twinkel,

Net getest, maar niks hoor! Verder ook nog geen RD's in aantocht, ik voel in ieder geval niks vreemds.

Hoe is het bij jou? Al iets meer duidelijkheid? Ik hoop het voor je.

Succes!
Groetjes Saskia

Terug
Bovenaan