NOD 25-1 Wie nog meer!

A

Anoniem

Guest
  Morgen is mijn NOD. WIe is er nog meer met spanning aant wachten tot het morgen is! Ik heb al een paar dagen last van mijn buik, soort pijn, maar niet echt buikpijn. Heb niet het gevoel dat de duivels eraan komen, maar ik laat me maar weer eens verrassen.

Ik heb nog even een vraag voor de zwangere/testende onder ons.
Ik hoor heel vaak dat mensen merkten dat ze zwanger waren, doordat ze last van hun borsten hadden. Zijn er ook mensen zwanger, of geweest, of hier ervaring mee hebben, zonder dat ze last van de borsten hebben of hadden!?

Groetjes en sterkte allemaal of succes. Soraja (vera), 30, 1e kindje, ronde 6.

Hai,

Ikheb mijn nod pas 4 feb. Maar ik zal duimen voor je. Spannend he?

Ikzelf had bij mijn eerste zwangerschap voor mijn nod hele zere borsten.

Maar een vriendin van mij die had weer helemaal geen verschijnselen.

Ieder lichaam reageert er weer anders op.

Succes en laat je de uitslag weten?

Liefs wen

He soraja,

Ik denk dat dat bij iedereen weer anders is, ikzelf heb wel heel erg last gehad van krampen/trekken van de onderbuik, maar geen last van me borsten.

Wil jou en de andere veel succes wensen!

liefs ka, 14w2d

ik heb ook morgen mijn NOD maar heb vanmorgen al stiekum getest en negatief was met een romed test en die kan al 4 dagen voor nod dus waarschijnlijk niet raak deze ronde . helaas op naar ronde 7 dan maar,
ik heb nergens last van alleen af en toe zeurderig gevoel onderin de buik. en jeukende bordten maar dat heb ik wel vaker als ik ongi wordenmoet, we zien het wel afwachten.... succes en sterkte ermee
liefs wilma23

Hoi Ka en alle andere die hebben geregageerd.

Ik begin even bij jou Ka, omdat jij het woord hebt gebruikt, dat ik zocht.
Dat is inderdaad wat ik voel, dat mijn buik trekt, als of er te weinig ruimte is ofzo. Het is een raar gevoel, niet echt pijn. Als het een zwangerschap zou zijn, zou ik er van kunnen genieten, maar ik kan het nu niet plaatsen. Vandaar dat ik het even vroeg, of er mensen met andere klachten zijn, ipv alleen pijn aan hun borsten. Dat hoor ik nl. heel vaak.
Er is verder bij mij nog niks aan de hand, ik dacht vanmorgen even dat ik het gevoel had dat de ongi er aan kwam, maar dat gevoel is alweer weg. Maar ik ga nog even vol houden. Groetjes en succes allemaal. Soraja, (30, 1e kindje, ronde 6)

Ik wilde de bovengenoemde mensen nog even bedanken, voor het reageren. Wilma succes ook vandaag! Wanneer ga je testen, of het je het idee, dat het er al aan zit te komen. Oh nee, je hebt al getest. Het rotte is dat je nu niet de tekst kunt lezen, als je op een bericht zit te reageren, vandaar dat je zo'n verhaal door elkaar krijgt. Sterkte. En we houden elkaar op de hoogte!

Hoe zit het met de dames met de NOD 25-1? Zoals Wilma 23 hoe is het met jou?
Of heb ik dat weer even gemist? Ik moet zeggen dat het bij mij nu dag 3 is, en ik ben er heel rustig onder. Ik weet ook niet hoe dat kan. Ik heb al 3 keer zo'n momemt gehad van, nu weet ik zeker dat ik ongi ben, of ga worden. Gister dacht ik nog, als ik hem morgen niet ben eet ik een bezem, zo zeker dacht ik, dat ik was!
Dus ik begin maar te eten, want ik ben het nog niet. Jippie.
Maar ik wacht nog af, met testen. Ik ga ook niet meer zo vaak naar de wc om te checken, ik snap zelf ook niet waarom ik zo rustig blijf. Verder eigenlijk niet veel klachten. Af en toe misselijk en vage klachten, maar kan ze niet omschrijven of benoemen. Misschien, dat je soms ook wel denkt dat je klachten hebt of voelt omdat je dat wil. Maar ik wacht rustig af. Wanneer adviseren jullie dat ik de test ga doen?
Groetjes Soraja (vera), 30, 1kindje, ronde 6

Hallo,
Mijn NOD was ook 25-1 en helaas ben ik ongi geworden, maar dit is de eerste ronde dus ik mag niet zeuren, dit doe ik dan ook niet. Volgende keer beter.
Groetjes Charlie, 28  moeder van twee mooie meiden.

Terug
Bovenaan