NOD 26 januari.... Wie allemaal nog meer???

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!!!

Ik heb al van een paar gelezen dat ze vrijdag NOD hebben. Wie zijn 't allemaal en hoe voelen jullie je??

Bij mij is alles rustig, voel me eigenlijk niet echt anders als anders...
Wat duurt deze week toch lang zeg....

Wanneer denken jullie te gaan testen??

Liefs, Mar.

hoi,

wat spannend he???
ik heb zaterdag officieel mijn NOD..
heb de hele dag al een raar gevoel onder in mijn buik...hoop dat het geen zijn...
ik ga denk ik vrijdag maar een testje doen...heb ze al wel in huis...

groetjes Espritxx

Hoi Mar,

mijn nod is ook vrijdag.
ik heb al een hele week hele zere borsten.
alsof ze ieder moment kunnen knappen.
vooral als ik loop enzo.
gisteren hebben we geklust en toen leek het wel wat "krapper".  
terwijl ik opgewonden genoeg was.
ik weet niet of dat een goed teken kan zijn??
het is wel weer spannend he, als de nod weer nadert.

liefs nathalie.

Hoi meiden

Ik heb ook zaterdag mn NOD, maar zo hoopvol als ik vorige week was zo donker ik het nu in zie

Ach ja het klinkt stom, maar we moeten gewoon afwachten! Ik weet nog niet zo goed wanneer ik ga testen, eerst maar even zaterdag afwachten.

Liefs Jessy

Hallo! Mijn NOD is ook aanstaande vrijdag..... heb een hele waslijst met wat ik allemaal voel, maar probeer het los te laten.......lukt niet echt, maar toch!

Ik 'probeer' niet voor zondag te gaan testen!

Veel succes allemaal!

Hallo meiden,

Ik heb a.s. donderdag mijn nod. We gaan voor een 2e kindje en dit gaat helaas niet zonder medicijnen, maar goed de hormonen zijn bij mij aangeslagen gelukkig en het resultaat zie ik donderdag. Ik denk dat ik zaterdagmorgen ga testen als ik niet ongesteld wordt.  Ik ga er niet vanuit dat het de 1e keer lukt, maar het zou zo mooi zijn.
Jullie succes met de laatste wacht dagen en laat even weten of jullie een positieve test hebben.

Gr. Mayke  

hoi hoi,

ik heb zondag mijn nod.
zoals ik me nu voel heb ik het idee dat ik elk moment ongesteld kan worden.
is ook pas de eerste ronde dus ik ga er ook van uit dat ik ongesteld word.
denk dat dit niet tot zondag gaat duren en dat mijn cyclus deze maand korter is dan ik dacht.
succes allemaal,

groetjes kwinty.

Hallo meiden!

Waarschijnlijk tussen donderdag en zondag mijn NOD ligt eraan hoelang mijn cyclus is. Namelijk in December mijn spiraaltje laten verwijderen en daarna gewoon ongesteld geworden, maar heb geen idee meer hoelang mijn cyclussen daarvoor waren, ben namelijk drie jaar lang niet ongesteld geweest met het spiraaltje (wat een genot zeg!).
Aan de slijm veranderingen te zien dus wel een eisprong gehad en natuurlijk goed geklust... en nu al sinds vorige week donderdag wat 'ongi' pijnen onder in de buik.. maar verder dus niks.... Dat ik begin te denken dat ik mezelf zwanger zit te praten... en dan dat wachten.....arrgggg kword er helemaal gek van!
Maar gelukkig zijn er meer die in hetzelfde bootje zitten!
Dus meiden allemaal succes, en blijven hopen!

Groetjes

Terug
Bovenaan