Nod 26 Maart..

A

Anoniem

Guest
Hallo dames, gisteren ongi geworden, precies wanneer ik het moest worden, mijn nieuwe nod is 26 maart..

Lijkt me leuk om met andere dames die ook dan ongeveer hun nod hebben af te tellen naar die spannende dag..

Liefs Iris

Hallo futuremummy,

Ik heb de 24e mijn NOD, maar helaas is mijn cyclus niet zo regelmatig verlopen (28, 26 en 33 dagen).
Wij zitten nu in ronde 2 voor ons eerste kindje.
Er is ook een topic met meer meiden die rond deze dag hun NOD hebben.
Bericht van Ssaskia NOD 22 maart. Ik heb hem even voor jou bovenaan de lijst gezet.
Kom je hier met ons meekletsen?

Liefs,

Twinkel3

Ik zag net  dat de topic 23 maart NOD heet, i.p.v. de 22e.

hoi hoi!

27 maart is mijn NOD...
de derde ronde gaan we in, en we gaan nu serieus aan het klussen.
ik twijfel nog of ik een ovulatietest wil gebruiken...

ik klets graag mee!
groetjes Carina

Hallo Carina1978,

Gezellig dat je mee komt kletsen.
Wij gaan nu de tweede ronde in, nog zonder tempen of testen.
De afgelopen twee cyclussen niet erg regelmatig ongesteld geweest, de laatste cyclus was zelfs 33 dagen.
Dus wij gaan onze "klusperiode" wat verlengen i.v.m. mogelijk late eitjes .

Ik wil jou ook nog even wijzen op de topic NOD 23 maart.
Hier zijn nog meer dames te vinden met hun NOD rond deze tijd.

Een vruchtbare maand toegewenst!

Liefs,

Twinkel3

hoi hoi,

ik heb mijn NOD ook 26 maart, dit zal dan ons tweede kindje zijn.. het is nu voor ons ronde 2!

bij de eerste zwangerschap testte ik 4 dagen voor mijn NOD positief! en dat bleek dus ook zo te zijn! en dat was de eerste maand zonder pil! mijn zoontje is nu 9 maanden oud.

nou dacht ik de 1e ronde van het tweede wondertje... ok ik zal weer eens voor mijn NOD gaan testen, dus ik een test gehaald... wat denk je...

positief!!!

dus ik en mijn vriend (zijn niet getrouwd) yes het is zover we zijn weer zwanger.
en ik voelde me ook zwanger, had weer van die toeschietreflexen in mijn borsten die ik altijd had met borstvoeding geven bij de eerste.. en ik tja voelde me gewoon weer echt zoals 10 maanden terug!

na 2 dagen had ik geen gevoelige borsten meer en voelde ik me ook niet meer zwanger... heel raar maar ik dacht nog van.. hmmm dit zit niet goed!
en op de dag van mijn NOD ben ik ongesteld geworden!

ik heb ook flink last van deze ongi en dat heb ik normaal nooit.
nou kan het ook zijn omdat ik nu geen pil gebruik ofzo!

ik vermoed dat ik een bevrucht eitje heb gehad en dat is gewoon  niet gebleven.
ach maakt niets, dan is het ook niet goed geweest, maar ja wie test zich dan ook voor z'n NOD... pfff ik dus!

nou en nu zit ik dus ook te wachten op 26 maart!
leuk dat er meerder zijn!
ik zal hier van het weekend niet komen want we zijn een weekend weg en komen maandag een keertje terug.
spannend meiden...

*pfff heel verhaal*

oja ik heb ook een website waar ik (anoniem) mijn verhaal schrijf over het zwanger worden, en als ik dat ooit ga worden dan word het bekend voor iedereen en zal ik   mijn identiteit kenbaar maken... hihi
dat heb ik bij mijn eerste ook gedaan.. heel leuk!

www.tweedewondertje.beebiesite.nl

Hallo allemaal.

Vandaag ongi geworden dus vanaf volgende week kunnen we beginnen aan eerste ronde 1e kindje.
Ben 10 jaar aan de pil geweest dus ik weet dus echt niet wat mijn cyclus is,maar als hij normaal zou zijn zou ik de 27e mijn NOD hebben.

Vind het heel spannend allemaal!!!!
Hoop dat ik mee mag kletsen

liefs Petra

Ik zal me ook weer aansluiten, 22 feb miskraam gehad en vanaf begin deze week weer "schoon" zoals dat heet en cru is...  maar goed.
Ik weet dus echt niet wanneer mijn NOD is. We waren in ronde 1 meteen zwanger. Mijn laatste NOD was 16 jan. Ik heb toen direct alle info registers open getrokken en ook opgezocht wat mijn volgende  NOD dag en ei dag  zou zijn. Mijn ei periode zou dan ergens rond 26-27 t/m 1 maart liggen.. wat wil nou. Ik ga vanochtend naar de WC en ik verlies ik  schat een druppeltje of 3 bloed. Lijkt me sterk dat dit een innesteling is aangezien ik 22-2 nog een miskraam heb gehad. Dus waarschijnlijk de start van een ongi (wat ook vreemd is want ik zou eigenlijk pas 15-3 mijn NOD hebben berekend op mijn standaard cyclus) Stel dat het dus vandaag of morgen ergens begint en ik heb een cyclus van 28 dagen dat betekent dan dat  ik  ook ergens rond 29-30 mrt mijn NOD heb. Kortom geen idee wat het allemaal doet bij mij op dit moment en is het dus een beetje een warrig verhaal geworden  maar ik vind het fijn om mee te kletsen.

Allemaal veel klus plezier en gezellig dat ik deze tijd met jullie mag doorbrengen.

Terug
Bovenaan