hoi hoi,
ik heb mijn NOD ook 26 maart, dit zal dan ons tweede kindje zijn.. het is nu voor ons ronde 2!
bij de eerste zwangerschap testte ik 4 dagen voor mijn NOD positief! en dat bleek dus ook zo te zijn! en dat was de eerste maand zonder pil! mijn zoontje is nu 9 maanden oud.
nou dacht ik de 1e ronde van het tweede wondertje... ok ik zal weer eens voor mijn NOD gaan testen, dus ik een test gehaald... wat denk je...
positief!!!
dus ik en mijn vriend (zijn niet getrouwd) yes het is zover we zijn weer zwanger.
en ik voelde me ook zwanger, had weer van die toeschietreflexen in mijn borsten die ik altijd had met borstvoeding geven bij de eerste.. en ik tja voelde me gewoon weer echt zoals 10 maanden terug!
na 2 dagen had ik geen gevoelige borsten meer en voelde ik me ook niet meer zwanger... heel raar maar ik dacht nog van.. hmmm dit zit niet goed!
en op de dag van mijn NOD ben ik ongesteld geworden!
ik heb ook flink last van deze ongi en dat heb ik normaal nooit.
nou kan het ook zijn omdat ik nu geen pil gebruik ofzo!
ik vermoed dat ik een bevrucht eitje heb gehad en dat is gewoon niet gebleven.
ach maakt niets, dan is het ook niet goed geweest, maar ja wie test zich dan ook voor z'n NOD... pfff ik dus!
nou en nu zit ik dus ook te wachten op 26 maart!
leuk dat er meerder zijn!
ik zal hier van het weekend niet komen want we zijn een weekend weg en komen maandag een keertje terug.
spannend meiden...
*pfff heel verhaal*
oja ik heb ook een website waar ik (anoniem) mijn verhaal schrijf over het zwanger worden, en als ik dat ooit ga worden dan word het bekend voor iedereen en zal ik mijn identiteit kenbaar maken... hihi
dat heb ik bij mijn eerste ook gedaan.. heel leuk!
www.tweedewondertje.beebiesite.nl