nod 28 augustus, wie telt er mee??

A

Anoniem

Guest
Hoi ,heb 28 8 mijn nod , zijn er nog meer dames die ook rond die datum de duivels niet willen tegenkomen??

Als er niets komt bij mij dan mag ik naar gyn voor echo , om te kijken of alles op de goede plek zit (en of ik zwanger ben natuurliik) ik heb een bbz gehad en ga 29 aug, 2 weken op vakantie ,dus ik vind het te link om zo lang met echo te wachten...

Wat zou het een mooi vakantie kadootje zijn........Ik kan niet wachten....
daan

Hoi Daan,

Ik wacht gezellig met je mee. Mijn NOD is de 26e. Toch weer enorm spannend iedere keer.
Hoe bedoel je als er niets komt bij jou? Bedoel je dan je duiveltjes? Kan je de 28e dan gelijk komen voor een echo? Ik kan me voorstellen dat je wachten tot na je vakantie te lang vindt, gezien je bbz hiervoor.... erg voor jullie zeg.
Nou, ik ga voor je duimen, dat je met een heel mooi kadootje op vakantie mag gaan.

Liefs Suusje

He daan,

Mijn Nod is de 23ste. Ben al weer een poosje niet of het forum geweest. Dit is mijn eerste maand, na ruim een jaar, zonder hormonen. Volgens de gyn heb ik nu een normale cyclus, raar maar waar. Heb wel wat kwaaltjes, maar dat heb ik al zovaak gehad. Nog 2 dagen wachten..... SPANNEND.

Gr Roel

Hier nog iemand   alleen dan 26 aug.

oo kan me dat goed voorstellen dat je zsm echo wil.
Maar wat ik me afvraag kan dat wel eerder dan 6e week zwangerschap?

Ik heb ook een verhoogd risico op bbz door verklevingen dus ik moet 6e week bellen voor echo afspraak om te kijken of het vruchtje idd in baarmoeder zit.
Ik mis mijn rechter eileider en eierstok al dus vandaar, als ik bbz heb moeten ze dat zo snel mogelijk weten zodat een ieleider besparende operatie gedaan kan worden...(probeer hier niet teveel bij na te denken)

Wij gaan 12 sept op vak dus mocht het raak zijn dan moeten wij ook voor die tijd een echo, maar dat kan ook mooi in de laatste week voor vak .

Maar goed eerst afwachten of het raak is, ik moet vaak plassen sinds gister  ben moe en prikkelbaar heb zeurend gevoel in buik al paar dgn.

Dus spannend...

Dames kleppen we het hier van ons af?? Samen aftellen...

ronde 8

Hoi meiden

Mijn nod is 29 aug.

Tenminste, dat denk ik, maar ik heb geen positieve ovulatietest gehad deze maand, dus misschien was mn ei wel later, en komt mn ongi ook later.

Het zou ook kunnen dat ik helemaal geen ei heb gehad natuurlijk...hmm.

We w88 het maar af!

Liefs Janu

Ik snap er niks meer van hoor 1 week voor nod nu wat bloed verlies , echt heel miniem al 2 dagen zomaar wat in het inlegkruisje......is mijn cyclus nu een week korter? terwijl ik altijd op de klok 26 dagen ben , en waarom zet het dan niet door ....

HELP ik word hier zo onzeker van , wie weet wat dit nu weer is ????

een hopeloze daan

Raar zeg, ik zou je gyn ff bellen als ik jouw was, als jij dit normaal nooit hebt.
Heb je al een test gedaan weer??

Hier ook nog niks te bekennen gisteren NOD.

gr Elora

Helaas , ruim 4 dagen voor nod de rode duivels!!!!!!
bah wat een teleurstelling weer.....pffff, een klein voordeeltje is dat ik nu niet ongie ben op de vakantie, nou ik had liever misselijk en wel op vakantie gegaan.

Na de vakantie moet ik weer terug bij gyn, hoop dat er nu eindelijk iets gaat gebeuren!

Meiden hopelijk hebben jullie meer geluk dan ik!
liefs daan

Terug
Bovenaan