nod 28 juli

A

Anoniem

Guest
hallo,
wie heeft haar nod ook rond 28 juli.
de klusweek is bijna voorbij en dan kunnen we met z'n allen wachten.
ik ga alleen 29 juli op vakantie dus als mijn nod geen wod wordt gaan de testen mee.
wie o wie????

heeeey

Ja ben rond de 21ste..
Lastig dat je dat op de vakantie moet doen!
Ik weet niet of ik nog wel kan wachten maarja moet wel anders is ie toch negatief omdat er teweinig zwangerschapshormoon in zit.
Voel je je andres dan anders?
Ik heb wel harde onderbuik en af en toe een beetje lichte krampjes maarja dat zegt ook niks!

x ssuss

heyyyyyyy famke ik heb mijn nod ook rond 28 juli spannnend he en idd de klusweek zit er weer bijna op hihihihi ik ben ook aan het tempen maar heb mijn ei nog niet kunnen ontdekken helaas hoop wel dat er een ei is deze maand!!!!!!!!!!!!! hopelijk zijn we snel zwanger he ik zit in ronde 9 en jii? groetjes miranda

He Famke,

Mijn NOD is ook 28 juli en onze klus week zit er ook bijna op, Ik denk wel dat ik mijn ei heb gevoeld heb al een paar dagen last van kleine steekjes onder in mijn buik. Ook heb ik last van wat doorzichtig cervixslijm (sorrie ). Nu is het inderdaad afwachten en hopen dat het is gelukt deze ronde. In ieder geval gaan de testen 28 juli mee op vakantie als er dan nog geen rode duiveltjes te bekennen zijn.

Liefs Linda

ssuss   spannend je hoeft nog maar een week
miranda en carolinda op dezelfde dag als mij we blijven duimen.(en klussen)
ik zit in mijn 3de ronde, ik heb al een paar dagen last van mijn buik maar ja  wat dat nu weer te  betekenen heeft weet ik niet. ik denk dat het een klein beetje de zomergriep is.
het wordt trouwens wel beter, heb ook 2 dagen last van hoofdpijn gehad dus ik vermoed dat ik toen rond de eisprong zat. mijn cyclus is erg onregelmatig dus vandaar.
he meiden ik zal voor jullie duimen.  

hey allemaal zeker blijven we voor elkaar duimen en famke ik heb ook last gehad van hoofdpijn afgelopen week en ik hoop dat het ook te maken heeft gehad met mijn eisprong mijn cyclus is ook nog onregelmatig en verder zit de klusweek er weer bijna op en wordt het weer spannend ik denk niet dat ik zwanger ben gewoon een gevoel maar ja wie weet ik duim voor jullie allemaal dikke kus mirandaR

Dag dames,

Dit is de eerste keer dat ik op deze site bent terecht gekomen en vindt het ontzettend leuk al die verhalen over "zwanger worden" Wij zijn momenteel druk met "klussen",  mijn NOG is ook rond 28 juli. Ik vindt het ontzettend spannend. Ik ben al een paar dagen beetje misselijk en moe. Maar goed dat zegt denk nog niets of wel??

Graag reactie!

Groetjes,

Faatje

Terug
Bovenaan