NOD 28 Mei, wie nog meer????

A

Anoniem

Guest

Hoi hoi allemaal,

Tis voor mijn allemaal gokwerk, omdat mijn cyclussen echt een zooitje zijn, maar ik denk dat mijn volgende NOD 28 mei is.

Had afgelopen zaterdage en zondag zo goed als positieve ovu.testen en gister weer echt vet negatief. Ook had ik gister last van mijn buik, steken en een vol gevoel. Ook worden mijn tepels steeds gevoeliger. En oja, mijn temp was vanmorgen gestegen!

Nogmaals, kan er helemaal naast zitten, maar we zien wel. We gaan sowieso 13 juni naar de gyn., maar toch hoop ik stiekem dat dat niet nodig zal zijn!

Meer meiden rond de 28e hun NOD??

Kuzzzz Imme

Hi Imme,

Bij mij zijn mijn cycli ook niet helemaal regelmatig, en ik denk dat ik de 29e mijn NOD heb, dus 1 dagje later. Maar is toch vlak na elkaar toch?

Spannend en heel veel succes!!

x Lily

hi Imme,

ik ben sinds ik gestopt ben nog maar 1X ongesteld geweest en dat na een cycus van 26 dagen dus als ik die aan hou het ik mijn NOD 27 mei.maar als ik er van uit ga dat het nu wel 28 dagen kan zijn pas de 29ste dus val jij er precies tussen.
ik weet dat wij nog niet zo lang bezig zijn maar ik vind het wachten op de NOD nu al spannend en de tijd gaat zo langzaam.
ik hoop dat het wachten voor ons allemaal snel wordt beloond met een wondertje.
groetjes nimfje

hoi meissies

ik heb mn nod vastgesteld op de 27e. ook onregelmatig maar mn vriend en ik hebben maar  1 keer gevreeen deze week dus als t raak is weet ik iig welke dag t gebeurd is haha.
hij heeft een nieuw werkrooster, balen want ik werk van 9 tot 6 en hij van 5 tot 2 en dan lig ik al lang te dromen natuurlijk.

maar goed, 27 mei dus. de 26 geef ik mn verjaardagsfeest en ik neem er gewoon een biertje of meer op.

toch ben ik benieuwd o het zo maar ens raak geweest kan zijn, we zien  t wel.

liefs esther

Terug
Bovenaan