nod 29 april..

A

Anoniem

Guest
Hoi dames, ik ben een tijdje niet op t forum verschenen.. wilde het zwanger worden even van me afzetten.. maar dat is niet gelukt,

ik zie een hoop nieuwe namen hier op t forum dus zal me even opnieuw voorstellen..

Ik ben Iris en ben 22 jaar en kom uit Utrecht, mijn mannetje en ik zijn bijna een jaar bezig met klussen zonder enig resultaat..

Ben zoiezo al een ongeduldig typetje maar nu raakt mijn geduld echt op!!

de 29e is mijn nod en sinds vandaag een weeig gevoel, maar dat heb ik al eerder gehad en dat was elke keer vals alarm.. durf niet echt meer op mijn lichaam te vertrouwen..

hoop dat ik een hele leuke koninginnedag heb met een positieve test in handen!!

pff sorry maar moest het even kwijt.. ben zo bang dat als het nog langer gaat duren we het hele medische circus af moeten..

Liefs Iris

Hoi

Ik ken dat gevoel. Toen ik zwanger wilde worden van mijn eerste waren wij zo'n 1,5 jaar bezig. Wij hadden al een verwijsbrief klaarliggen bij de ha toen ik toch nog onverwachts zwanger bleek te zijn. Soms is het inderdaad wel goed om even je gedachten opzij te zetten. Al is het wel moeilijk. Wij zijn nu voor een 3 de bezig. Ik heb altijd gezegd ik zie wel wanneer het komt. Maar nu dat we zo ver zijn wil ik het maar al te graag, kan niet wachten todat ik ook weer een positiefe test in mijn handen zie. Ik wens jou ook heel snel een positief bericht te zien.

Groet Sharine

ach ja, het zit waarschijnlijk tussen me oren.. maar lijkt wel of iedereen om me heen zwanger is of net bevallen.. pff wanneer zijn wij nou een x aan de beurt

groetjes verdrietige Iris

Hey Iris,

Wat vervelend joh, dat het zo lang duurt! Ik kan me voorstellen dat je daar wel moedeloos van wordt! En een maand duurt dan ook zo lang he, dat als het niet lukt je wéér een hele maand moet wachten! Ik vond bij de eerste 5 rondes al lang duren omdat ik zo ontzettend ongeduldig was.
Ik zal voor je duimen dat jij binnekort ook zo'n lief beebje in je buik mag hebben!

Liefs,

Jetteke

quote: Mama_Jetteke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-04-2007 21:53:12'));

Hey Iris,

Wat vervelend joh, dat het zo lang duurt! Ik kan me voorstellen dat je daar wel moedeloos van wordt! En een maand duurt dan ook zo lang he, dat als het niet lukt je wéér een hele maand moet wachten! Ik vond bij de eerste 5 rondes al lang duren omdat ik zo ontzettend ongeduldig was.
Ik zal voor je duimen dat jij binnekort ook zo'n lief beebje in je buik mag hebben!

Liefs,

Jetteke

Ja ik zit echt even in een dipje, mijn lieve mannetje doet er van alles aan om me op te vrolijken gelukkig.. mm het is zo'n schat!!

maar hoop dat we inderdaad niet lang meer hoeven te wachten

Liefs Iris

Terug
Bovenaan