NOD 3 aug

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
Het is weer spannend, 3 aug is mijn nod.
Wie zit er ook rond deze datum?
Ik zit nu in mijn 8e ronde

Liefs wij2

Hoi wij2,
Ik zit ook te wachten hoor..
Heb altijd een 28 dagen cyclus gehad, en vorige maand ineens maar 25.
Zit nu op dag 26..dus ik ga maar uit van donderdag....de 3e dus..
Gelukkig nog geen ongi gezien..
Ik voel me weer anders deze laatste week...beetje misselijk met vlagen, en erg opgeblazen gevoel in mijn buik. Ook soms steekjes, en een erg moe gevoel in mijn benen.Ook al een aantal dagen geen eetlust   [ avondeten..]..en ben nooit ziek dus daar denk ik niet aan..
Achja, we zien wel..ik kan gelukkig erg goed wachten..
Ik heb al twee kids en was beide keren in de  derde ronde zwanger..spannend..want dit is ook de derde ronde..
Ik ga ervan uit dat het wel niet zo zal zijn..
Valt het alleen maar mee..nouja..tuurlijk hoop ik het wel.
Samen verder wachten dus maar.
Mijn ongi begon met die 28 dagen altijd pas in de avond..maar de laatste keer met die 25 dagen begon het in de middag.
Er staat ons maar een ding te doen.........WACHTEN...hahaha
Voel jij al iets??
Ik volg je verder ..groet R

Hoi RW,
Spannend ook voor jou dus....
Mijn cyclus is een tijdje heel rommelig geweest en is nu 26 dagen.
Heb verleden week s'avonds wel constant het zuur gehad maar ja, heb op dit moment ook een beetje een zeurbuik en tja klachtje die ik normaal voor mijn menstruatie ook heb dus daar kan ik geen pijl aan trekken joh.
wij zijn nu bezig voor de 1e en zitten in ronde 8.
Ik zal voor je duimen meis.

Liefs wij2

hoi,
het blijft lastig allemaal.
en helemaal als je cyclus in de war ligt.
ik heb net gegeten, en voel me 10 kg zwaarder..haha en heb dan ook steeds het idee dat het me niet goed valt ofzo..beetje omhoog komt het..tegen een misselijk gevoel aan zeg maar...ja lekker he..
ik ben erg verwend bij mijn eerste twee keer zwanger zijn..haast geen klachten, alleen s'nachts een zeurende rug..verder nauwelijks.
je vergeet ook snel hoe het ook alweer voelde, voor dat je een test deed..
terwijl het nu handig zou zijn om me dat te herinneren.
probeer tot vrijdag te wachten. indien nodig  ...heb dan een week vrij..dus zou geweldig zijn he..
[mijn kids zijn alweer 6,5 en 3,5...even gekleden dus alweer]
ik duim ook voor jou!!
groet R

Hee, wat grappig! Wij zitten ook in ronde 8 ook voor het eerste kindje en ik heb ook 3 augustus mijn NOD...
Moet wel zeggen dat de laatste 2 keer mijn cyclus op de een of andere manier langer was...

Spannend hè?

Ik voel ook van alles, maar ik geloof mijn eigen lichaam niet meer eigenlijk, daT heeft mij al vaker voor de gek gehouden.

Nu ben ik bij vlagen een beetje misselijk en ik heb af en toe opvliegers (nog niet eerder gehad, en weet ook niet of die wat met een zwangerschap te maken zouden kunnen hebben hoor).

Jij ook heel veel succes met afwachten!!

Groetjes jelka

Hoi rw 72,

Ik heb dezelfde klachtan als jou.Ik moet maandag pas ong.worden.Heb al zeker 10 dagen vage klachten.Vooral s,avonds beetje zuurbranden en heel klein beetje misselijk,pijn onder in de rug beetje steken in de borst en moeeeeeeee.Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik niks.Moet nof effe geduld hebben maar.

groetjes

Hoi,

Wij zitten ook in ronde 8 voor 1e kindje en 4 aug mijn NOD. Spannend, ik voel van alles. De ene keer denk ik dat ik zwanger ben en de andere minuut geloof ik het weer iniet, ben moe van mezelf, ik zet nu ook maar mijn pc uit!
Succes meiden!

Muisje.

Hoi, hoi,

Ik heb mijn NOD vrijdag 4 augustus.
Heb al een week allerlei vage klachten (zie mijn andere topic).
Nu maar hopen dat ons lichaam ons niet bedriegt toch....
Sterkte allemaal en ik hoop voor ons allen dat het raak is.

Liefs,
Camel

Terug
Bovenaan