NOD 3 oktober.... wie?????????????????????????

A

Anoniem

Guest
hallo hier is ini weer eens een keer. ik heb mijn nod 3 oktober en wilde even kijken wie hem dan ook heeft.

heb de volgende klachten al vanaf maandag 26-9

* last van veeeeeeeel plassen
* lijkt net alsof ik blaasontsteking heb, plassen doet geen pijn maar heb een vol    
  gevoel.
   dr kon niet een duidelijke ontsteking vinden
*  beetje misselijk bij vlagen
* opgezette buik en borsten.

wie heeft er ook al klachten??
groetjes ini

hoi ini...

Ik ook dus 3 oktober.
ik zit ook een beetje met spanning te wachten.
Ik moet ook wel veel plassen hoor merk ik wel maar gevoelige borsten heb ik niet een tijde misselijk geweest maar nu niet meer.
Ik weet het niet hoor of het deze ronde raak zal zijn we wachten het wel af.
Hopen van wel nartuurlijk.

nou hou me op de hoogte..

groetjes din

Hoi Iniminie.

Ja, herkenbaar!
Ik heb mijn NOD 2 of 3 oktober. Dacht zelf 2, maar bij babybrabbel/vruchtbaarheidskalender staat 3 oktober.
Ik heb zelf ook veel van de klachten die jij hebt.
Alleen geen last van mijn borsten. De rest komt me heel bekend voor.
Ik heb ook last van een soort rare hoofdpijn in mijn hoofd. Steken ofzo.
Net als of dat de klachten zijn als je ongi moet worden, alleen is dat pas over een week, dus dat klopt al niet, zou het!!?
Ik durf er nog niet op te hopen, kunnen niet meer als afwachten.
Ik heb vorige week ook bij de ha gezeten, omdat ik dacht dat ik blaasontsteking had. Maar de assistente zei dat het niet zo was. Maar ik weet zeker dat ik het heb.
Ik heb vroeger als kind vaak uren op de wc doorgebracht met blaasontsteking, en ik heb nog nooit pijn bij het plassen gehad, dus dat is ook niet altijd zo, dat dat samen gaat. Ben erg benieuwd. Spannende tijden. Aan de andere kant denk ik, heb je die klachten misschien ook wel, maar valt het je op, dat je misschien denkt dat je denkt dat je iets voelt, maar misschien wordt je gewoon voor de gek gehouden. Ik weet er alles van. We houden elkaar op de hoogte. Er niet teveel mee bezig zijn, dus voor dit weekend veel plannen, dan gaat de tijd sneller. Want als de ongi alleen maar weg blijft omdat we ons druk maken, is natuurlijk ook niet de bedoeling. X en we en he. Groetjes Soraja, 3e ronde, 30 jaar, 1e kindje, en jij?

1e kindje 5e ronde,

heb zelf ook al heel vaak last gehad van blaasontsteking en heb maandag ook bij de dr gezeten. er was wel wat bloed aanwezig in mijn urine en bacterien maar geen duidelijke blaasontsteking. ik kreeg het advies vitamine c en cranberrytabletten te slikken. nou ja vooruit dan maar toch....
weet dus nog niets
ik durf ook echt pas na het weekeind te testen

He meiden,

Ben een beetje laat met de reactie maar het is een gekkehuis bij ons..... enorm druk met werk en thuis met de bruiloft wel leuk hoor maar nu kan ik niet elke dag naar het forum.

Mijn NOD is 4 oktober voor eerste kindje in ronde 4, en ik ben 26 jaar.

Ik voel nog helemaal niets!! en alle andere maande voelde ik van alles dus ik weet het ook niet.

GR Ilona

Hoi Meiden

Ik heb mijn NOD ook 3 oktober en heb ook klachten
zoals veel plassen vol gevoel in de buik geen gevoelige
borsten maar wel misselijk niet de hele dag maar wel
elke dag even en last van afscheiding. Maar ik wacht
wel gewoon af en probeer er niet teveel mee bezig te
zijn en het van me af te zetten.

Lukt aardig ik heb zaterdag en zondag een verjaardag
dus het weekend kom ik wel vlekeloos door en dan is
maandag de dag van de waarheid.

Ik zal voor jullie allemaal duimen en tegerlijke tijd ook
voor mijn eigen. En dan zien we wel. Veel zucces ermee.

Veel liefs Ronda

Terug
Bovenaan