NOD 30 april

A

Anoniem

Guest
Ik heb mijn NOD 30 april, hoop echt dat ik dan de vlag uit mag hangen!!!
Is er nog iemand die de NOD heeft dit weekend??

liefs happybee

Ja ik!! Maar mijn cyclus is de laatste tijd ineens erg onregelmatig. Normaal was het 31 dagen en dan zou mijn nod 30 april zijn. Maar de laatste keer was het ineens 42 (!!!!) dagen en dan is mijn nod pas 11 mei. 2 weken dus in spanning zitten want als ik niet ongi wordt ga ik niet eerder dan 11 mei testen. Okay, misschien ga ik 9 of 10 mei wel testen als ik dan nog niet ongi ben.

Ook ik heb waarschijnlijk rond de 29ste en 30ste mijn NOD. Sinds eind januari zijn wij gestopt met de pil met het idee we zien wel wat er van komt. Het blijkt dat ik daar onbewust toch moeilijk mee heb om me bij die gedachten te houden.

Na het stoppen met de pil ben ik direct (na vier dagen) ongi geworden, 28 dagen had ik alleen 6 dagen lang bruin verlies met 1 dag een beetje bloed, heel vreemd. Nu ontdekte ik twee weken terug volgens mij mijn EI (zag het aan het cervixslijm, was duidelijk te herkennen). Ik weet niet precies wanneer mijn ei is geweest dus ook  niet wanneer mijn NOD is.  

Toch heb ik de afgelopen week sterk het gevoel dat het raak is, mijn  borsten met  name mijn tepels zijn anders, en steeds kleine steekjes onder in mijn buik en pukkeltjes. Verder moet ik sinds de afgelopen drie nachten om 3 uur 's nachts plassen (moest ik nooit).  

Vanochtend kon ik mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen en heb er alvast een test tegenaan gegooid (van Matcare). En wat denk je na  een paar minuten verscheen er een heel vaag tweede streepje. Volgens de gebruiksaanwijziging is de test ook positief als er een vaag streepje staat, indien deze maar binnen 15  minuten verschijnt.  Nou dat was het geval!!

Ik ben nog voorzichtig maar volgens mij  ben ik toch zwanger, geweldig!!

Na het weekend zal ik er weer een test tegenaan gooien om het toch zeker te weten.

Jullie ook  veel succes aankomend weekend en maar hopen dat de vlag uit kan de 30ste!!

liefs Janneke  

Terug
Bovenaan