NOD 30 oktober wie nog meer....

Hoi allemaal

Ik ben "Dami" 25 jaar  en heb 30 oktober mijn NOD wie kletst
er nog een weekje mee.
Na een paar maanden heel onregelmatig ongesteld te zijn
geweest 1x 35 dagen,1x32 dagen ,1x 30 en nu deze maand voelde ik mijn
eisprong precies op dag 14.
Ben weer zo benieuwd deze maand
Mijn twee kindjes zijn allebei in de winter jarig en  dit keer  zou ik  een zomer
babytje wel heel erg leuk vinden
Groetjes Dami

hai Dami

Als het goed is of juist niet dan heb ik ook eind oktober mijn nod. Ben je al aan het aftellen. Hoe lang deed je bij je vorige 2 kindjes er over. Wij zijn 1 jaar en 5 maanden bezig, maar goed we blijven moed houden.

veel liefs Wies

Hoi Wies

Spannend he, ja aan het aftellen ben ik al nog maar 7 daagjes
Ik ben deze hele week vrij dus het zal wel een hele lange week
worden.
Bij mijn eerste was het in een keer raak en bij de tweede in ronde 4.
We zitten nu in de tweede ronde.
Succes met het aftellen.
Groetjes Dami

hai Dami

ik ben ook de hele week vrij, vakantie!!!!
Dan duren de dagen wel errug lang, dat gebeurt mij eigenlijk nooit in een vakantie
maar goed kunnen we lekker internetten he. Weet jij toevallig een forum die het nog doet (leuke a.s. mama's en klusbus doet het niet meer)

groetjes Wies

Hey !
mijn NOD is als het goed is 2 nov. (als ik uitga van een cyclus van 28 dagen) maar de afgelopen ronde had is een cyclus van 24 dagen, dus het is afwachten maar weer.
Kom dus gezellig bij jullie op het wachtbankje en hopen dat de pufbus voorbij komt voor ons.
Liefs van Miena.

Hallo,

mijn NOD is 28 oktober. Het is pas de tweede keer dat ik kans maak, maar ik ben in het buitenland geweest toen ik mijn eisprong had. We hebben nog wel gevreeën met elkaar, dus theoretisch gezien is er een kans. En  hoop ik me inmiddels suf dat ik de 29e een NOD heb. Maar ja. Wat voel je wel en wat niet. Ik voel niets aan mijn borsten, wel had ik vrijdagavond pijn en krampjes in mijn baarmoeder/eierstok streek. Ik vind het allemaal erg spannend. Mijn man vindt dat ik er teveel mee bezig ben en dat het dan juist niet gaat lukken, maar gelukkig zie ik hier veel vrouwen die ook lekker lezen wat anderen schrijven en hun NOD weten èn zwanger worden. Als ik de 30e nog steeds niet ongesteld ben dan ga ik een test kopen.

Hallo Ladies!

Ik wil ook graag bij jullie op het wachtbankje! Mijn NOD is 27/10, nog een paar daagjes dus.... ik heb vanochtend wel een test gedaan, maar die was negatief.... Ik heb nog een beetje hoop dat het toch nog goed gaat komen, maar ik vrees dat het voor mij door naar ronde 2 is!

Niet getreurd, maardat wachten duurt wel allemaal erg lang hoor..... pfffff

Dames ik duim voor jullie en dat we maar snel allemaal op die pufbus kunnen he!!!!

Liefs Kim

Hoi allemaal,

Hier nog iemand die bij jullie op het wachtbankje komt zitten. Mijn NOD is 30-10 en we zitten in ronde 3. En ja, het is ook deze keer weer super spannend!!!

Ben zo onzeker of we 'het klussen' allemaal wel op de juiste dagen doen. Ik heb namelijk geen idee wanneer mijn ei is. Ik heb een cyclus van 24 of 25 dagen. Maar ik voel m'n ei nooit. Daarom wil ik volgende maand (als het nog nodig is) gaan tempraturen.

Vandaag had ik wel even een flink pikkend gevoel in m'n lies. Zou het een ei zijn of een innesteling of nu al ongi-pijntjes. Tja, zo dub ik wat af...

Nou damens laten we met z'n alle duimen voor een vruchtbare ronde!!!

Liefs Boli

Terug
Bovenaan