nod 4 dagen...

A

Anoniem

Guest
De spanning begint weer op te lopen. Nog vier dagen tot mijn NOD. Had eergisteren enorme hoofdpijn.(toen ik nog aan de pil was kreeg ik altijd migraine als ik menstueerde) Voor de rest voel ik eigenlijk niks. Geen gevoelige borsten e.d. Toch vind ik her spannend...

hey meis, ik zit ook vol spanning te wachten.. toen ik vanochtend wakker werd dacht nog 4 dagen.... Eerder deze week had ik rechts onder een steek maar daarna niets meer... De vorige keer had ik allerlei kwaaltjes waardoor ik dacht dat het zo was maar niet dus.. Hopelijk nu wel!

We gaan samen duimen!

xxx

Ik hetzelfde, spannend! maar als mijn ongi uitblijft wacht ik met testen tot volgende week zaterdag, omdat mijn laatste cyclus wat langer was.
Ik heb ook wel aldoor wat last van steekjes maar verder niks. Ik hoop natuurlijk dat het raak is (voor ons allemaal) maar ik ga nergens van uit!

Succes Dames!
XXX

Wanneer gaan jullie testen?

Hoi!
Ik denk dat ik het even op zijn beloop laat gaan. De vorige keer was ik 10 dagen later ongi en 6 testen van de stress.. zonde van het geld. Denk het weekend pas..
Ik moet wel zeggen dat ik van de week erg moe was.. maar volgens mij had iedereen hier wel last van hihihi...

ik heb nog 1 zwangerschapstest thuis. Maar wacht met testen tot een paar dagen over tijd. Want anders word het wel een hele dure hobby... Vanavond werken en morgen overdag ook dan gaat de tijd wat sneller... Maandag en dinsdag ben ik vrij ik hou jullie in de gaten ;)

Hoi meiden,

Hier nog eentje; mijn NOD was 03 maart maar nog niet Ongi. Mijn ovulatie was pas op dag 19 van mijn cyclus (heb die testen gebruikt). Ik ga dus maar vanaf 22 februari 14 dagen tellen en dan kom ik op 08 maart uit dat mijn NOD moet komen. Ik hou het echt niet meer van de zenuwen. Ik denk iedere keer dat mijn ongi komt maar nog steeds niks... Ik vind het echt zo lastig dat wachten, je wilt gewoon weten of je je gelukkig mag prijzen om een wondertje te dragen!

Ik duim voor jullie en hoop dat jullie allemaal kunnen gaan testen volgende week.
Liefs XX Issatje

Wat spannend voor jullie!!! Hopelijk is het voor jullie allemaal raak!! Ik moet nog een weekje langer wachten, heb mn nod op de 15 dus ook een poosje geduld hebben...

Succes met wachten!!
Liefs ciomama

Hey meiden,

Jullie zijn allemaal ongeveer gelijk! Ik ben heel benieuwd!! Succes he?!

Liefs Chantal

Terug
Bovenaan