NOD 4 februari, zit mezelf echt zwanger te redeneren

A

Anoniem

Guest
He meiden,

Ik heb pas 4 februari mijn NOD en ik voel echt van alles. Vandaag de hele dag echt enorm misselijk geweest. Ik heb al twee weken steken onder in mijn buik en nu dus dit.

Ik wil niet hopen, maar ik kan me er niet van over tuigen dat het niet zo is. Kan misselijkheid ook een ingebeeld iets zijn.

Wat is dat toch met ons allemaal dat ons lichaam ons zo voor de gek kan houden, zelfs zwangerschapsklachten zitten tussen de oren.

Ik wil het zo graag.... argh vreselijk dit afwachten elke keer weer.

Iedereen met NOD 4 feb, veel succes en sterkte komende dagen. En natuurlijk voor alle anderen ook natuurlijk. Ik hoop zo dat we allemaal heel snel twee streepjes hebben...

Liefs Carina

Lieve Carina,

Ik begrijp precies hoe je je moet voelen.
Zoals je in mijn topic kunt lezen, had ik afgelopen zaterdag of vandaag ongi moeten worden. Dit omdat ik normaal een cyclus had van 26 dagen en 1 keer van 28 dagen. Beide dagen niet ongi maar ook niet zwanger volgens ClearBlue.

Heb al 2 weken een borrelend gevoel in mijn buik, ben heeeeeel moe en voel me anders dan anders. Ik wil het gewoon weten: IS HET RAAK OF NIET RAAK??? Van die onzekerheid word ik helemaal gek. Het kan me bijna al niet eens meer schelen als het niet zo is, zo graag wil ik het weten. Tuurlijk wil ik het graag maar ik hoop dat ik mijn wanhoop een beetje goed uitdruk.

Meis, hou moed! Hoeveelste ronde is dit voor jullie? Voor ons de 5e en het is de eerste keer dat ik overtijd ben. Hou me op de hoogte!

Sterkte!
Liefs,
Camel

hoi hoi
ons lichaam is ook echt om gek van te worden
maar toch elke x die geduldheid,het moet maar
en elke maand weer.
ik heb het ook wat jij heb en mij nod is vandaag en wat denk je
nog geen rode duivels dus we moeten echt onspannen blijven ook al
gaat dat niet altijd gemakkelijk!!
en we moeten gewoon denken(als je ongi word) de volgende x is het raak.
het is dan niet leuk maar we kunnen niks anders dus moeten we wachten en nog eens wachten.
dus ik zal ook voor jou me duim eraf duimen haha gr xx voetbalgek

He meis

Ik heb het ook hoor ik zit mezelf zwanger te denken.

Ik kon gisteravond ook helemaal niet in slaap komen zat overal aan te denken en ja dan is het zo 1 uur snachts.

Ik weet dat het nog 'lang' duurt tot 4 feb maar je moet nog ff geduld hebben ook al is dat heel moeilijk.

Ik duim heel hard voor je en ook voor mij natuurlijk dat we 2 dikke strepen op de test hebben staan straks.

Hou vol meis.

Liefs wen

Terug
Bovenaan