NOD 5 dec. test (nog) negatief?

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen dames,
Ik zit met een vraag en drop hem bij jullie:) 29 nov. einde van de middag tot 30 nov. s`avonds helder rood en beetje bruin bloed verloren. Ik denk een pittige innesteling. Ik denk dat het een innestelingsbloeding is geweest omdat het op dag 24 van mijn cyclus was; 6 dagen voor NOD dus.
In het totaal maar twee dagen. Was ook abrupt gestopt. Geen nadruppelen of wat bij het afvegen.Trok de tampon bijna kapot omdat hij zo droog was..sorry voor de details. Nu alleen wat ongi gevoel, witte vloed en ik kan geen etensgeuren verdragen.. misselijk!
Gisterochtend een test gedaan maar helaas negatief. Wellicht toch tevroeg gedaan? urine was ook niet erg geconcentreerd. Slecht geslapen en teveel gedronken denk ik. Dat kan toch invloed hebben op een test? Als het lukt nog even een weekje wachten voor een nieuwe test? Mijn temp. was nogsteeds 37.2 dus een ongi lijkt mij nu toch wel uitgesloten...
Wie oh wie testte op NOD nog negatief en later wel positief?
Heel verhaal maar moest het even kwijt.

Met welke test heb je getest? Ik had 4 dagen voor mijn NOD met ochtendurine een heeel licht streepje op de kruitvattest(2 voor 5,-) maar met met CB digital niet zwanger. Nu is die kruitvattest echt vet pos. Dus die is nog gevoeliger dan de CB denk ik. Succes. Het klinkt allemaal wel als zwanger.

Ik had ook die testenv an de kruidvat.. allebij een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag streepje (moest hem op een bepaalde manier in het daglicht houden.. en dan zag ik een vage brede streep) maar helaas.. volgende dag zwanger. Ik vind die tensten maar vaag. Ik heb ook al is een gedaan, ook positief en kon je de streep best goed zien met het blote oog, maar ook weer ongi geworden. Ik denk eigenlijk dat de CB nog het meest betrouwbaar is.. maar ik vind ze zo duur!!!! hahaha en aangezien ik er eerst 5 doe voor ik 100 procent zeker weet dat ik zwanger ben (dure toestand). Ze zeggen wel dat die van kruidvat heel gevoelig zijn.. maargoed die nieuwe test van cb kan al 5 dagen ofzo voor je ongi laten weten of je zwanger bent. Toen deze test NIET ZWANGER aan gaf, was ik er van overtuigd dat ik echt niet zwanger was. Hoe jammer ook.

Ik hoop het natuurlijk niet voor je mamma-anna.. maar ik werd op mijn ongi dag gewoon gezellig rond een uur of 16u ongesteld..! Maarja het kan natuurlijk ook dat je er te druk mee bezig bent en dat het wat langer duurt. En hoe het dan zit met die innesteling.. ik heb het zelf nooit gezien, een innestelingsbloeding (gaat het dan niet om een paar druppeltjes bloed). Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent, spannend hoor.. laat je het meteen weten als je meer weet?

Succes!!!!!!!! liefs mammma

hahahahahahahahahahaah ooooooooooooh er klopt iets niet in mijn verhaal zie ik.. er staat ergens bovenin:

Maar helaas volgende dag zwanger -> moet zijn helaas ongi..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sorry hoor.. gr. mammma

Ik heb de kruidvat 2 voor 5 gebruikt. Ik denk alleen dat mijn urine niet geconcentreerd genoeg was.
Paar uur geleden naar de wc; 1 drup bruin en daarna niks meer.... gek lijf!
Nou ik wacht gewoon nog een aantal dagen en dan ga ik nog een testje doen.Bedankt voor de reacties, ik houd jullie op de hoogte. Waren er trouwens niet nog meer dames die rond sinterklaas hun nod hadden?

Ik ben nu een dag overtijd en kruitvattest geeft nu echt vet positief. Heb dus de CB niet meer nodig om me te overtuigen. Zijn erg duur! Voel me ook niet zo fit. Met vlagen licht in mijn hoofd en onpasselijk.

hallo,

ik heb het wel gehad ik testte de nod dag negatief met cb dus ik dacht nou afwachten op de menstruatie maar na een week nog geen menstruatie en toen weer een test gedaan met cb en die was wel positief,ben nu 6 weken zwanger,dus er is nog hoop !

xx sas

Terug
Bovenaan