NOD 5 spetember

A

Anoniem

Guest
Om het wachten wat te verlichten zoek ik medestanders die ook rond deze datum
NOD hebben..... al klachten?????

Hoi Hoi,

Ik gok deze week. Weet 't niet precies omdat ik het laatste keer langer was. Maar temp wees uit dat ik nu bijna 14 dagen verder ben. Klachten; wat zwaardere borsten maar verder niets.
Laat je niet gek maken, je lichaam is af en toe een vreemd iets!!!
Ik sluit   me aan op het wachtbankje
Veel succes!
Gr Ilona

Heey meiden,

Ik ga niet meer op mijn lichaam af. Heb besloten om het rustig af te wachten. Had altijd een cyclus van 27 dagen en de vorige keer waren het er 29. Als ik nu van die 29 uitga, zou ik mijn NOD op 5-9 moeten hebben. Vorige keer had ik alle klachten. Moe, misselijk, zere borsten, duizelig, bloedend tandvlees. Ging er al helemaal vanuit dat het raak was. Voor mijn gevoel was ik zwanger....
Maar nee hoor, de rode duivels kwamen in volle vaart!

Ik heb nu continue gerommel in mijn darmen en ben moe, heel moe. Maar ik wacht dus maar af. Mijn lichaam heeft me al zo vaak voor de gek gehouden, daar heb ik nu ff geen zin in. Heb ook niet veel geklust. Maar volgens mij WEL op het goede moment. Ik voel mijn ei altijd heel goed en heb heel veel last van cervix slijm. Dus misschien is die ene keer net goed genoeg geweest. Afwachten maar!

Maar laten we elkaar vooral op de hoogte houden!

Knuffel,
Camel

Hoi Miekje,

Onze nod is op 9 september, uitgaande van een 30-daagse cyclus.
Vorige maand had ik echt hoop zwanger te zijn.. maar helaas..
Nu ga ik niet meer echt op de symtomen letten.. vandaag supermisselijk en de laatste dagen heel moe.. maar goed dat was ik toen ook en het zegt echt niets..

Gewoon lekker afwachten.. wel goed geklust de laatste week dus dat zit wel goed in elk geval.. of het geholpen heeft zien we rond die tijd..

Samen verderduimen (of ijsberen van het wachten)?? Liefs Julia

Ik neem me hetzelfde elke keer voor...owww wat kan je voor de gek worden gehouden.
Heb nu alleen steken in mijn borsten, maar dat zal er wel niks mee te maken hebben...is misschien een beetje te vroeg en eh..vorige maand had ik dit ook.

Ik verheug me altijd wel erg op de tijd vlak voor en na NOD..ga nu uit van een cyclus van 32 dagen (laatste keer) maar had altijd 28 a 29 dagen, dus kan ook eerder zijn!
Jullie ook heeeeel veel succes!

Gr. ANnemiek

hoi mieke

ook ik sluit me aan ook mijn dag is 5 sept
ben af en toe misselijk maar dat wil natuurlijk niets zeggen
het is gewoon wachten
succes allemaal
duimen duimen duimen met zijn alle

groetjes karin

Terug
Bovenaan