NOD 8 aug

A

Anoniem

Guest
Hallo Caro, Brechtje en Petra,

Ik heb op de lijst gezien dat jullie ook je NOD op 8 aug hebben.
Vanavond begint onze klus periode weer. Ik had nooit gedacht er zo veel mee bezig te zijn, maar hoop wel dat het deze keer gaat lukken.
Het is elke keer weer zo'n telleurstelling als het niet gelukt is.

Als het deze maand weer niet is gelukt ga ik in ierder geval temperaturen, zodat de huisarts mij na een jaar gelijk door kan sturen naar de gyn. als dat dan nog nodig is.

Hoe gaan jullie daar mee om ?
Want ik zie dat jullie ook al even bezig zijn...

Ik wens jullie in ieder geval een fijne klusperiode toe en hoop dat we elkaar kunnen steunen naar 8 aug. toe.

Ik zal voor jullie duimen, duimen jullie dan voor ons ?

Liefs Pop

Hoi die Pop,

Inderdaad onze klusperiode begint voor mij morgen weer omdat mijn man er vanavond helaas niet is. Dus ik start morgen weer op dag 12 (hopelijk is het dan nog niet te laat) Mijn cyclus zit altijd tussen dag 26 en 29 in maar heb ook al wel eens een cyclus van 25 gehad.
Lekker onzeker allemaal. Vaak voel ik mijn eisprong wel, dacht hem gister al te voelen maar dat is natuurlijk niet mogelijk denk ik op dag 10.
Ja inderdaag de teleurstelling wordt iedere keer wel groter.
Ik ben in maart vorig jaar gestopt met de pil en heb daarna mijn lichaam even laten ontwennen. (had meer dan 13 jaar de pil geslikt). Ben er dus in juli 2003 voor gegaan. Moet wel zeggen dat mijn man voor zijn werk geregeld naar het buitenland moet dus ik heb ook wel verschillende maanden mijn kans misgelopen. ( das dus echt mega balen als je van te voren al weet dat het niets gaat worden). En ja als we dan kans maken en het blijkt niet zo te zijn dan is de teleurstelling echt mega groot. ( heb trouwens paar maanden geleden al een vroege miskraam gehad)
Ben ook van plan om na deze maand ovulatie testen te gaan proberen.
We gaan elkaar gewoon goed steunen deze maand en wie weet lukt het ons wel!!!
Succes en veel klusplezier vanavond, ik volg je morgenavond met het klussen
Liefs Caro

Tjee, ik zit nog niet zo lang actief op het forum en ik put er veel energie uit. Bij mij wisselen mijn stemmingen wel. Ik moet zeggen dat ik er door het tempen 's morgens vroeg al meteen mee geconfronteerd wordt, dat is wel een nadeel vind ik. en 's avonds pak ik de termometer weer dus dan blijf je een beetje in een cirkeltje zitten. Wij zijn nu begonnen aan ronde 19 alweer. Soms zakt de moed me echt in de schoenen. Ik heb de 2e Clomid kuur achter de rug en toen ik na de 1e kuur ongi werd was de teleurstelling heel groot. Groter dan normaal. Ik had op het forum gelezen dat toch veel vrouwen na de 1e kuur meteen zwanger zijn, nou bij mij niet dus. Ik merk dat ik een beetje in cirkel leef. Ik ben chaggie vanaf het moment dat ik ongi wordt tot een week na mijn ongi en daarna fleur ik op omdat de vruchtbare periode er aan komt en je daarna weer hoopt op een goede afloop. Verder is het zo dat wij het aan de ouders hebben verteld en aan een paar vrienden en die vragen ook regelmatig naar hoe het er voor staat. heel begrijpelijk, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik er niet altijd op zit te wachten. (als ze er niet naar vragen is het ook niet goed hoor, maar goed).
Het is gewoon helemaal lastig, mijn man kan zijn gedachten er wel vanaf houden, maar vrouw zit het toch in je onderbewustzijn. Als ik dan hoor dat iemand meteen zwanger is of per ongeluk zwanger is, dan ben ik vaak toch wel jaloers merk ik. Aan de ene kant wel logisch. Als ik ongi ben dan heb ik meestal op dag 2 of 3 effe een jankbuitje en dan kan ik er weer een maandje tegen. Het lucht me op. Verder praat ik er dan ook over met mijn man en die snapt me volkomen. Da's wel lekker. Nou meid, ik hoop voor je dat het gaat lukken binnenkort en voor de andere meiden hoop ik dat natuurlijk ook.
Veel plezier met klussen.
o ja dat vind ik soms wel moeilijk hoor om het op commando te doen. Wij klussen toch regelmatig maar met een eisprong in het verschiet doe je het toch vaker en hou je er rekening mee. Pas leek het wel of ik er door geobsedeerd (goed geschreven?) was, nou ik ben er maar mee gestopt want ik begon bijna te huilen en ik kon er totaal niet van genieten. Dus ik wil maar zeggen dat we van tijd tot tijd toch moeten proberen er niet zo veel mee bezig te zijn. (haast onbegonnen werk)
Succes allemaal.

gr brechtje

Hoi, ja ik ben twee rondes terug bij de gyn belandt wegens rare ongi's(3 weken erg misselijk,allerlei andere verschijnselen en mijn ongi kwam niet op gang,maar niet zwanger) onderzoeken gehad en inmiddels dus in ronde 9)dinsdag uitslag sperma onderzoek en hormonen onderzoek(bloed geprikt) de eerste paar rondes gingen prima,daarna was ik erg gefixeerd op het zwanger worden;vruchtbaarheidkalender geprint en al voor nod testen. nu gaat het beter,kan het meer van me afzetten.temp wel al 4 cyclussen,voor het geval de gyn die dinsdag wil zien.ik test nu niet meer voordat ik min, een week overtijd ben;nog niet gebeurd,wel twee dagen.(maar dus niet zwanger)
wij klussen nu omdat we er zin in hebben en hebben ook veel meer zin,gek genoeg.het is toch een wonder als het gebeurt en het is een keer raak,absoluut.nu hebben we ook wat andere dingen aan ons hoofd;in aug. trouwen en in okt.een nieuw huis,dus wie weet helpt het,nog meer afleiding.
in principe is iedereen wel op de hoogte ondertussen van onze wens en dat we bij de gyn lopen en gelukkig zijn ze heel meelevend en geinteresserd.
weet je,het is en blijft een wonder en natuurlijk hopen wij het ook te mogen ervaren. soms is het inderdaad moeilijk om te horen dat een ander zo zwanger is en helemaal als het niet gepland is of zelfs niet gewenst,maar we blijven hoop houden! elke maand weer!
succes! en we duimen voor elkaar he?
gr. petra

Ik moet wel iedere keer nadenken en checken wie er nou dezelfde NOD al ik hebben. Maar ik begin het te leren (moet ook zo veel onthouden hihi). Caro Petra uit H en Pop. Gaat helemaal goedkomen of ben ik nou toch weer iemand vergeten.
Doei

Terug
Bovenaan