Nod 9 mei

A

Anoniem

Guest
Wie heeft er nog meer rond deze tijd zijn nod? Vind het wel leuk om met andere meiden in de zenuwen te zitten en te vergelijken.

Liefs,
Dompy

Hoi!
ik rond de 13-de...eigenlijk paar dagen eerder maar hou maar de dertiende aan.....anders krijg ik te snel valse hoop denk ik
Mei lijkt nog zo ver weg vind je niet?

groetjes,
Leonie75

Hoi!
Ik de 8e. Maar omdat het de eerste keer moet worden nadat ik met de pil ben gestopt weet ik dus niet zeker of het dan wel gebeurd.
Hopelijk heeft mijn lichaam snel zijn eigen ritme gevonden!

Lies
von

Duurt nog een eeuwigheid!!!!  Om gek van te worden.

Ik zat eerst op de 28 dagen maar de laatste keer op de 32 dagen dus ik hou die 32 maar aan. De vorige keer zat ik zo in de stress daarvan. haha Hopelijk is het dit keer wel raak.

Hebben jullie enig idee wanneer je nou zwangerschapsklachten krijgt? Ik heb ook wat gelezen pas na 1 week!?!?

Liefs,
dompy

Hoi!
ik ben al een keer zwanger geweest en  had helemaal geen klachten.
sommige vrouwen hebben al last van buikpijn, borsten, afscheiding etc voor de NOD.
volgens mij begint eventuele misselijkheid daarna pas.
ben benieuwd deze keer, ben natuurlijk helemaal gespits op elk steekje en krampje nu.
groetjes,
Leonie75

Hoi

Ik heb mijn NOD de 12e. Ben benieuwd. Loop inmiddels al bijna 2 maanden met gevoelige borsten en een misselijk gevoel in mijn buik. Ben sindsdien 2 keer ongesteld geweest, maar slechts 2 dagen. De huisarts denkt aan een miskraam die niet helemaal opgeruimd is......... Ga volgende week naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken of er inderdaad niks zit.

Maar ja ik denk toch iedere keer weer: zou het dit keer zo zijn.......

Dus ik duim met je mee!

liefs
Cami

Hoi!

Ik heb 11 mei mijn NOD, nog even geduld hebben dus en nu flink klussen!
Veel succes allemaal!

Groetjes Sp.
ronde 11

een vriendin vertelde laatst dat je moet klussen op de 8e, de 11e en de 15e dag......

Terug
Bovenaan