NOD afgelopen zaterdag.. maar nog geen resultaat..

ik moet het gewoon even kwijt...
ik had afgelopen zaterdag ongi moeten worden.. maar nee hoor helemaal niks.. ik had de vrijdag ervoor een test gedaan maar die was negatief..1 van de kv... die van 5 euro..
ik heb wel iedere keer hele kleine krampen onder in de buik.. die ik altijd heb voor ik ongi word.. maar het wil niet doorzetten ofzo.. ik snap er niks van en baal ervan.. want nu weet ik mijn cyclus niet..

what to do...???

liefs..

Hoi..

Wat vervelend zeg.. ik kan me voorstellen dat je er goed van baald!!!!!! Irritant is dat he.. dat je ongi krampen zo veel op evt. zw.sch.krampen lijken. Ik ben dan misschien wel zwanger (kom ik donderdag officieel achter) maar ik heb ook aldoor het gevoel dat ik ongi moet worden.. maar mn borsten doen toch wel wat meer pijn dan voor/tijdens mn ongi! Ik voel het in mn hele borst, soort branderig gevoel.. en verder ben ik wel wat meer moe en erg snel slappe lach hahahaa.. maar oke.. verder maar weinig verscheinselen. Ik hoop maar dat je snel alsnog een pos.test in handen mag hebben..!

Liefs mammma

Ik testte ook pas een week overtijd positief. Die testen van de kruidvat zijn trouwens wel goed ondanks dat ze zo goedkoop zijn. Ik zou nog een paar dagen wachten en dan opnieuw testen.

Veel succes!

Hallo, ook hier nog steeds niets, had zaterdag ongi moeten worden als de cyclus zo is als ik denk. Maar ja, ben pas zo kort bezig dat het misschien wel helemaal niet zo regelmatig is als ik denk.
Gisteravond getest, negatief. Veel gedronken daarvoor op kantoor en dat schijnt dan weer niet zo handig te zijn. Het lijkt nu steeds of ik ongesteld ga worden maar ook bij mij wil het niet doorzetten. Word er gek van!

Fijne dagen allemaal alvast en veel geluk!

Hallo,
Ik moets vrijdag ongesteld worden maar ook nog steeds rustig. heb maandag avond voor het laatst getest. als het vrijdagochtend nog rustig is ga ik weer testen. Hebben jullie ervaring bij eerdere zwangerschappen dat je wel meteen positief scoort en bij een andere langer moest wachten voordat je genoeg HCG hebt?

hoi hoi,

Hier ook nog steeds niets..ik moest vorige week donderdag ongi worden..
snap er helemaal niets meer van.
Tussentijds nog wel getest, maar steeds negatief:S
we zullen wel zien...

succes allemaal!!

liefs

wedden dat moeder natuur een spelletje met ons alles speeld hihi...

hier nog steeds niks en ook niet eens het gevoel gehad van krampen ofzo.. wel koppijn.. maar ja dat is normaal haha..

ik heb vanmiddag een cb test gehaald.. die ga ik vrijdag eens doen als ik dan nog niet ongi ben...

liefs...

Hey Angell82,

Vervelend he die onzekerheid.. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, nog mooier een postieve test in handen hebt!
Nog even geduld en ik duim voor je vrijdag! zou een geweldig kerstcadeautje zijn..

Liefs

Terug
Bovenaan