NOD altijd 14 dagen later

hoi hoi,

Ik heb een vraagje, is je eerstvolgende menstratiedag altijd precies 14 dagen na je eisprong?
Of is dit niet altijd zo??

groetjes,

Hoi

Ik durf het niet te zeggen, worstel zelf ook nog met veel vragen!ik dacht het zelf altijd van wel maar of dit zo is...?sorry misschien weten de andere meiden hier meer over!
Groetjes!

bij mij was dat niet zo.
Ik heb altijd een vroege eisprong gehad, en een cyclus van 27 a 28 dagen. Ik heb mijn eisprong rond de 8ste dag gehad. heb ik altijd ergens rond de 11ste dag.
Ik voelde het ook altijd.
bij mijn eerste echo bleek ik ook een week verder te zijn dan mijn eigen berekening. dus het gaat niet altijd op.
gr. mama conny (10w 5d zwanger)

Veertien dagen is een safe optie. Bij de meeste vrouwen is het zo'n 13-15 dagen. De fase van je menstruatie tot je eisprong is echt voor iedereen verschillend, de fase na je eisprong is meer gelijk voor elke vrouw. Al zijn er natuurlijk altijd nog uitzonderingen op de regel! Zie hierboven....

Ook is het zo, dat als je testen wilt je tot een dag of 14 na je eisprong moet wachten om uberhaupt positief te kunnen testen. Het hormoon HCG moet in voldoende mate aangemaakt worden om een test positief uit te kunnen doen slaan.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Bij mij klopt het, maar zoals hierboven ook al staat is dot bij iedereen wel weer een beetjte anders. Je kan er wel vanuit gaan, na een paar cycli (of cyclussen of zoiets...) weet je van jezelf hoeveel dageb er tussen zit. Mits je ovulatietesten gebruikt natuurlijk!

Terug
Bovenaan