NOD april - 1e RONDE meiden:

Hai meiden,

Ik zag in de lijst een aantal meiden staan die in april hun NOD hebben,
en waarvoor het de eerste ronde is voor een zwangerschap...

Ik ben Rijn, 24 jaar en heb een ontzettend lief meisje van 7 maanden.
Ik ben zo ontzettend trots en geniet er iedere dag volop van.

Het is voor ons deze maande de eerste poging...De eerste keer was ik de tweede ronde zwanger, hopelijk gaat het me deze keer weer zo goed af!!!

Ik zou het leuk vinden om met deze meiden te schrijven en te kletsen over hoe het jullie vergaat, wat de allemaal voelt en wie er misschien al snel zwanger is...

Meedoen?

Rijn

Hoi,

Ik ben Mati, 26 jaar en heb 2 dochters en een zoon van 5, 4 en 2,5. Ik heb wel een mk gehad in januari en nog gecurreteerd in maart waardoor alles vanaf april weer vanaf het begin begonnen is. In december was   ik in de eerste ronde zwanger geraakt. ik ben voor het eerst ongesteld geweest sinds begin december en zal waarschijnlijk gisteren, vandaag, morgen of ten laatste volgend weekend mijn eerste eisprong krijgen. Heel spannend allemaal, temeer omdat het al zover kan zijn. weet nog niet zeker of mijn cyclus zich weer naar 25 dagen zal herstellen.

Veel succes alleszins met het klussen deze maand!

Mati

Hoi

Ik ben tanja, 27 jaar en ben een trotse mama van een zoon van 2.
Had gisteren mijn nod maar de duivels zijn er nog niet . Heb al een week last van mijn onderbuik, menstruatieachtige krampen, maar niks. Ook geen positieve test! Heb een hele regelmatige cyclus van 25/26 dagen. Snap er echt geen drol. Dit is trouwens de 2e ronde. De eerste keer was t na de 3ex raak. Vrij snel dus.

Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan