NOD augustus 2019

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi hoi</p><p>Volgens mij is er nog geen topic voor de maand augustus..<br /><br />Ik heb vanochtend helaas negatief getest en 10 min later is heel toevallig mijn menstruatie gekomen. Mijn cyclus duurt blijkbaar 31 dagen. Ben pas net een maand gestopt met de nuvaring.</p><p>NOD 2 augustus - Nansie - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje</p><p> </p><p> </p><p> </p>

Hoihoi 
Ik ben vanochtend ook ongesteld geworden. Dus op naar ronde 2.
Aangezien ik vanaf deze ronze ovulatie testen ga gebruiken  kan mn NOD nog aangepast worden maar ik zet hem nu dus oo de duur van 40 dagen net als deze ronde.
NOD  2 augustus -  Nansie   -   27 jaar  - ronde 2   -  1e kindje
NOD 10 augustus  - Nicolle  - 27 jaar  - ronde 2  -2e kindje

Hoi! Ik moet nog ongesteld worden (dacht 2 dagen geleden), maar ik heb weer eens een kansloze cyclus... En het kan niet raak zijn, want bewust niet voor gegaan afgelopen maand. Dus wanneer mijn NOD nu is... geen idee haha. Hoe zijn jullie cyclussen? En luteale fase? Die van mij steeds 8 a 9 dagen en nu opeens al 11.. 

NOD  2 augustus –  Nansie   –   27 jaar  – ronde 2   –  1e kindje
NOD 6 augustus(?) - Tulpelientje - 26 jaar - ronde 10 - 1e kindje
NOD 10 augustus  – Nicolle  – 27 jaar  – ronde 2  -2e kindje

@tulpelientje
Mijn cyclussen zijn van 32 tor 46 dagen. 
Erg verwarrend dus. Ga deze ronde starten met ovulatie testen om mijn ei sprong  te ontdekken en mijn cyclus beter  te leren kennen. Bij mijn vorigr zwangerschap  pakte dit goed uit en was het gelijk  raak.  Dus wie weet dit keer ook wel en het geeft mij sowieso  meer rust?
Spannend

NOD 6 augustus(?) – Tulpelientje – 26 jaar – ronde 10 – 1e kindje
NOD ? Augustus - MagicOne - 29 jaar - ronde 7 (eigenlijk 8 maar onregelmatgie cyclus) 1e kindje 

Helaas vandaag weer menstruatie doorgebroken.. op naar de volgende.. 
NOD 6 augustus(?) – Tulpelientje – 26 jaar – ronde 10 – 1e kindje
NOD ? Augustus – MagicOne – 29 jaar – ronde 7 (eigenlijk 8 maar onregelmatgie cyclus) 1e kindje 

mijn nod is ook in augustus maar vrijdag hoor ik meer vanwegen de homonen spuiten (gonal f) 

Hoi hoi, 
mijn NOD is ook rond 1 augustus..
mijn cyclus is echt nog heel verwarrend, maar had afgelopen weekend een extreem positieve ovulatie test! Dus dan verwacht ik wel dat ik dan over 14 dagen ongeveer mijn menstruatie zal krijgen.. wat niet te hopen is natuurlijk! 
Dit was onze 1e ronde, en 1e kindje! 

Terug
Bovenaan