NOD begin augustus

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi
wie heeft er allemaal begin augustus NOD?
Volgens de statistieken moet ik 3 aug. mijn NOD hebben. Binnekort maar weer eens flink klussen. We gaan nu ronde 3 in.
Als het lukt ben ik zwanger tijdens mijn vakantie. Kan ik mooi wennen
maar goed we zien wel.
groetjes daan

Hoi hoi

Ook ik heb mijn nod begin aug.

Red devils zijn net weer weg en m'n manneke en ik hebben net

weer even weer geoefend met klussen.

Volgend weekend ga ik m'n vruchtbare dagen weer in (kun je berekenen

via www.brabbel.nl/interactief).

Ik weet nog steeds niet of het nu beter is om de dag of elke dag te klussen.

Gr

Hallo

29 juli zou mijn NOD moeten zijn (dan krijgen we ook vakantie dat zou natuurlijk mooi zijn. Cyclus was afgelopen keer korter (22 dagen), normaal rond de 24/25 dagen. Ik hoop maar niet al te veel, teleurstelling wordt elke keer groter, probeer van niet maar dat ga je niet tegen. Dit wordt ronde 6. Vanaf dag 6 doen we het om de dag dat is beter voor het zaad zeggen de statistieken....................... maar goed we zullen zien wat deze maand ons brengt.

Groetjes
talke

Hoi Daan,

Het ligt er aan of mijn cyclus "normaal" is maar anders is mijn nod ook begin augustus.
Dus als dadelijk de rode duiveltjes weer weg zijn gaan we er weer tegenaan!!
Wij hebben nu ook een vakantie geboekt en komen rond die tijd terug,dus de test blijft lekker hier.
Hopelijk voor jou en mij meer succes in ronde 3!!
groetjes,swinnie

Goedemorgen

Ook ik verwacht mn nod 2 augustus...Ik hoop dat t ook daadwerkelijk onderhand n keer n N(IET)od wordt, want na 11 rondes zakt de moed wel eens heel erg in de schoenen...

Succes voor iedereen!

xx

Hoi Daan, en andere forumers.

Wat is dit weer spannend he? Ook bij mij zijn de rode duivels weer vertrokken, dus als het goed is ligt mijn NOD begin augustus. Maar dat is afwachten want dat wordt dan voor ons ronde 1.
Nou iedereen veel plezier met klussen en hopen dat er wat uitkomt.

Groetjes,
Jasmijn

hoi,

mijn NOD is 31 juli/1 augustus. Heb tegenwoordig een cyclus van 28/29 dagen. Hoop zo ontzettend dat ik zwanger ben....van de week op kraamvisite geweest en als ik zo'n baby dan vast heb...ach hoef het waarschijnlijk niet uit te leggen.

Ik heb ook m'n NOD 3 augustus! Wij gaan voor ons 1e kindje, ronde 8 alweer. Binnenkort maar weer beginnen met klussen. Ik geloof ook dat om de dag het beste is. Maar als ik of mijn man een keertje geen zin heeft, dan houdt het op hoor. Moet wel leuk blijven. Alhoewel ik het stiekum toch jammer/zonde vindt als we twee dagen hebben overgeslagen... erg dubbel. Dames, succes allemaal!
Groetje van Muisje.

Terug
Bovenaan