NOD dag as woensdag 28 juni

A

Anoniem

Guest
o meiden wat spannend allemaal....nog 2 nachtjes slapen....zullen de duivels komen of niet?....na 1  jaar en 9 maanden klussen wordt het wel eens wat toch?
maar misschien is de iui behandeling toch gelukt deze maand....afwachte maar....hoe is het met de rest van de meiden met dezelfde NOD dag?

hoi meis!

ik ga voor je duimen hoor, ik hoop voor ja dat het deze ronde raak is, en dat het wachten eindelijk beloond wordt, het kan zooo frustrerend zijn...
ik heb mijn nod op 1juli dus nog een paar nachtjes.. spannend

liefs sas

He hallo,

Wat ongelovelijk spannned ik hoop voor je dat het deze maand raak is. Voel je al iets of kun je daar nog niets van zeggen. Mijn NOD is ook 1 juli maar, ik denk dat ik doorga naar ronde 3 heb toch nu wel vage ongi klachten. Ik wens je veel succes en ik duim voor je.

Liefs Linda

heb wel ongi klachten....maar die heb ik al 2 weken.....morgen weten we het....jullie ook succes...

mijn nod is ook a.s woensdag dus morgen, ik dacht heey waar blijven die ongesteldheids klachten, die waren er normaal veel eerder al, nu nu net beginnen de krampen tekomen en hoofdpijn , baal als een stekker, morgen zal het wel opgang komen, liever niet nartuurlijk,,,ik hooop voor je dat de duiveltjes weg blijven   succes

Terug
Bovenaan