nod dag is aangebroken

hoi allemaal,

ja ik weet het , het is laat.
kan niet slapen
vandaag (19e) is officieel mijn nod dag en ik ben nog nooit overtijd geweest
weet het de hele 19e dag moet nog beginnen maar goed
heb wel af en toe last van buikkrampen maar dat heb ik normaal gesproken nooit
nou weet je wat vandaag
moest echt om de 10 minuten plassen en niet zo'n beetje ook niet
nou laten we goeie moed erin houden(ook al ben ik er bang voor dat de rooie duiveltjes toch komen opdagen)
ik hou jullie op de hoogte oke
tot strakkies(morgen hihihi)
groetjes debra
 
Hoi Debra,spannend he? ik duim voor je hoor! je weet het inderdaad maar nooit en waar kun je nu beter je hart luchten dan hier! onze mannetjes worden er anders ook helemaal gek van!
nou meid.dat het maar weg mag blijven,succes!
 
Hoi Debra,
Dat is heel erg spannend! Vandaag is ook mijn NOD. Meestal heb ik een cyclus van 26 of 27 dagen en vandaag is d 27e dag. Normaal komen die rode duiveltjes meteen opdagen zodra ik 's ochtends naar het toilet moet, maar tot nu toe zijn ze er gelukkig nog niet. Heel spannend! Ga jij dan vandaag ook meteen een test doen of wacht jij daar nog mee. Ik hoop voor je (en natuurlijk ook voor mijzelf) dat de rode duiveltjes helemaal niet komen opdagen!
 
Spannend, wanneer ga je testen als je vandaag niet ongi bent geworden??
Ik hoop het voor je hoor
Ga je ook net als mij dubbel zo vaak naar de wc om te kijken of er al iets te zien is? Ik heb het er maar druk mee Hihihi.

Veel liefs
Brenda
 
Hoi Debra,

Ik leef met je mee want voor mij is het vandaag ook mijn NOD. Mijn langste cyclus is 30dagen en die is vandaag aangebroken. Ik was al vroeg wakker en loop de hele tijd te kijken al ik wat kan spotten wat op een beginnende ongi begint te lijken.

Het wordt een spannende dag, en ik hoop geen verdrietige of teleurstellende dag voor ons. Ik wens je heel veel succes.

Liefs Bibi
 
Spannend allemaal! Ik ben ook steeds maar aan het kijken en tot dusver nog niets dat geeft hoop maar andere kant weet ik niet hoe ik nu weer met die teleurtelling om moet gaan als ik ongi wordt!
Ik ben er nu zo erg mee bezig dat ik gek wordt van mezelf ben gewoon blij als er weer een dag voorbij is op weg naar meer zekerheid hebben jullie dit nu ook?

Liefs
Lies
 
hallo dames

hier ben ik weer
ja ik ga vandaag zeker niet testen
want ik blijf bang dat het komt
ik heb net mijn temp.gemeten en die was 37.2 :)
maar goed, ik wacht toch nog maar af het kan nog altijd komen.
als ik vanmiddag boodschappen ga doen en voel nog niks, koop ik alvast een test voor morgen evt,
normaal krijg ik het 'smorgens maar heb "nog"nergens last van.
ja ook ik ga steeds naar de wc om te kijken EN TE PLASSEN
moet zo vaak nu
maar ik denk de hele tijd bij iedere buikrommel nu komt ,
maar het mag van mij wegblijven
nou ik hou jullie op de hoogte en laat vanmiddag nog wat van me horen oke
jullie ook allemaal succes
groetjes een afwachtende debra
 
he dames
voor iedereen met zijn NOd vandaag ik hoop dat het uitblijft want er hangen al zoveel vlaggen uit voor het voetbal dat ze bij jullie binnen mogen blijven.
(flauw grapje ik weet het)
maar serieus nu ik hoop voor iedereen dat het wegblijft en dat jullie snel positief mogen testen en dan ons gaan besmetten.
hou ons op de hoogte (hopenlijk met goed nieuws.) groetjes tijger
 
Terug
Bovenaan