NOD dag vandaag

Hoi meiden,

Vandaag is mijn NOD dag. Spannend hoor, want heb toch wel een dubbel gevoel (zie mijn eerdere berichtjes).
Je hebt best kans dat het vanavond gewoon weer code rood is, en daar reken ik dan ook op. Maar gister en eergister kon ik niet goed in slaap komen, het bleef maar malen. En al die kwaaltjes dan, die ik van de week voelde?! Soms ben ik er echt van overtuigd dat het raak is. Ik laat vanavond wel weer even een berichtje achter.

Liefs Anna

He Anna,

Spannend altijd he! Het is zo jammer dat we niet kunnen zien wat zich in ons afspeelt. Het is iedere keer weer geduld hebben, daar kan je wel ziek van worden. Ik probeer echt wat minder ermee bezig te zijn ondertussen kan mijn nod niet snel genoeg komen. Mijn leven gaat momenteel bijna van nod naar nod, best jammer. Probeer mezelf te dwingen af en toe te denken aan de vrijheid die we nu zonder kids nog hebben maar ondertussen kan ik niet wachten op goed nieuws en dat is zwanger zijn en dan ook direct maar goed. Twee miskramen vind ik wel genoeg. Wij hebben net de klusweek gehad. Ik geloof dat mijn vriendje net zo nuchter is als de jouwe soms lastig. Maar ik krijg hem toch iedere keer weer zover. Hopen dat het gauw raak is voor ons beide/allemaal. Good luck ik duim voor je.
Liefs Biate

Hoi Anna,

Tja het is elke keer weer spannend, zal het deze maand niet of toch nog wel. Net als biate zegt je leeft van NOD naar NOD en de maand kun je wel weg kijken. Terwijl ik vroeger wel eens dacht; ALWEEEEEER ongesteld?

Ik hoop en duim voor je dat je goed nieuws hebt.
Wanneer ga je evt testen?
Hou ons op de hoogte.

Liefs Bibi

Terug
Bovenaan