NOD dag

Hallo Meiden,

Ik ben nog steeds niet gewend aan dit nieuwe forum, ik heb het idee dat ik niet de enige ben. Het is hier nu vooral erg rustig.

Maar nu even to the point, vandaag is mijn nod dag, en tot dusver nog niet ongi. Meestal ben ik het 's ochtends al(vorige maand verloor ik de avond er voor zelfs al iets)  ik hoef er eigenlijk nooit op te wachten. Heb verder geen verschijnselen dat anders is dan normaal. Ik heb alleen al vanaf gisterochtend het ongi gevoel.

Vind het nu toch wel heel spannend, zou ik dan alweer zwanger zijn???? Ik weet niet wanneer ik ga testen, misschien vanavond anders morgen, ik wacht eerst nog maar even.

Hoe staat het met de andere nod-ers, klussers en de mensen die het even rustig aan doen, of de zwangeren?

Ik hoop vanmiddag nog wat berichten te lezen.

Liefs van mij.

Hoi Biate,

Toch minder rustig dan je dacht!
Ik ben er ook, ik heb even tijd kunnen vinden.
Mijn stukje al gelezen?
Zouden we dan toch alletwee zwanger zijn?

Vanmorgen na de test, toen ik nog dacht dat het negatief was, voelde ik plots ook mijn onderbuik, maar ik dacht gelijk, nee dit kan niet, ik ga niet ongesteld worden, want er zijn teveeel andere symptonen en ik ben inmiddels al een dag overtijd!

Houd mij op de hoogte Biate!
Ik wens je veeeel sterkte vandaag!

Groetjes, Angelique

Heee Biate,
Toch nog niet ongi geworden??? Spannend hoor!!!! Ik duim heel hard voor je hoor.
Zou heeel erg leuk zijn he, oh ik wil ook zo graag.
Wij hebben al een kindje, een jochie van bijna 13 maanden. Gek joh het verlangen naar hem was groot maar het verlangen naar een tweede is nog veel groter.
Misschien ben ik er wel teveel mee bezig.
Misschien is mijn cyclus nog niet regelmatig, ben tenslotte nog maar  2 maanden geleden gecurreteerd en na mijn cur. na 29 dagen ongesteld
Was jij wel weer snel regelmatig ongi na je cur??
Nou ik zal vandaag nog regelmatig even spieken!!!!
Veel suc6, liefs Annemarie

Spannend he!
Maar Annemarie even antwoord op je vraag. Ik ben 10 december gecuretteerd, en werd precies naar 28 dagen ongi, daarna weer precies na 28 dagen. Ik neem aan dat je dan spreekt van een regelmatige cyclus of niet?

Tot dusver nog niets te bekennen, misschien komt het nog anders ga ik vanavond of morgen testen.

Groetjes
van mij

He Biate,

Ik hoop dat je nog steeds niet ongesteld bent en dat er maar een dikke plus mag verschijnen als je gaat testen.
Ik heb nog 1,5 week te gaan voor mijn NOD maar ik voel me ook zo raar.
Stukje zelfbescherming maar als ik naar mijn lichaam zou moeten luisteren dan kan het toch echt wel eens raak zijn... (wel vroeg deze symptoontjes bij mij)

Ik hoop zo hard voor je dat ik morgen gelijk even aanlog om te kijken of er misschien iets bij staat!!!

Succceeesssss

Terug
Bovenaan