nod dit weekend

A

Anoniem

Guest
wie nog meer??

dan kunnen we de spanning een beetje kwijt met z'n alle.

voor ons is dit pas de 2de ronde, toch spannend.

en voor jullie???

x m

Hallo m83,

Spannend he.
Dacht eerst dat mijn NOD  pas zondag was, maar heb opnieuw geteld en blijkt het  VANDAAG te zijn. Nu zit ik op de 28e dag. Er is nog niets te zijn van de RD, maar ben wel al 2 dagen missenlijk en een opgezwollen buik. Maar die buik heb ik altijd als ik ongi moet worden. we zullen zien. Wij zitten nu pas in ronde 1 dus ik  wacht gewoon af.
Hopelijk voor ons allemaal dat de RD weg blijft en een positieve test mogen verwachten!!!

Groetjes Gizzymo

hoi hoi
ik heb aanstaande zaterdag mijn nod.
super spannend ik heb endometriose en maak maar 20 procent kans daar ben ik naar 2 en half jaar achter gekomen.

zelf loop ik nu bij de gyn al zit ik nog niet in de mediche molen, ook loop ik bij een magnetiseur en sinds ik dat doe heb ik lang niet zoveel pijn meer plus voor heen was ik om de 14 dagen ongesteld en nu om de 21 dagen dus dat mag.

ik hoop stiekkum dat het raak is   ben niet super hoopvol maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

daarintegen ben ik erachter gekomen dat mijn hondje wel zwanger is dus heb er straks zowiezo een hoop kleindjes bij.

nou meiden zal voor jullie duimen.

liefs annieka

Hoi Hoi,

Ik had/heb mijn NOD tussen afgelopen maandag en aankomende zondag.
Ik weet het niet precies doordat ik vorige maand een miskraam heb gehad.
Tot nu toe zijn de RD er nog niet.

Wij zijn inmiddels alweer ruim anderhalf jaar bezig, ik ben mama van een engeltje Ninthe* (18-11-2006) en heb dus een miskraam achter de rug bij 5 weken en 6dgn zwangerschap.

We wachten het maar weer af....

Liefs Randy

halloo allemaal,

bij mij nog niks te bekennen en bij jullie?
wel ongigevoel in mn buik, dus de  RD zullen wel komen
maar goed tot nu toe nog niet, afwachten maar

gr m

Hallo,

Bij mij is ook nog niets te zien. als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben had ik mijn NOD vrijdag moeten hebben. maar er is nog niets te zien. Maar dit is dan ook wel mijn 1e ronde dus ik weet niet precies hoe mijn natuurlijke cyclus loopt.
Hopelijk blijft het weg.
Hoop Hoop Hoop.

liefs Gizzymo

Terug
Bovenaan