NOD eind oktober 2018

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik dacht, ik start een nieuwe topic aangezien de meeste er al een tijd zijn. Daarbij is het ook leuk om met mensen te kletsen die ongeveer gelijk lopen met mij.</p><p>Ik zal mijn situatie even schetsen:</p><p>Ik ben 24 jaar en 21 augustus gestopt met de pil. Ik had net twee pillen van een nieuwe strip gehad toen we hoorden dat ons huis door ging, dus gelijk de strip in de prullenbak gegooid. 3 dagen later ben ik 3 dagen ongesteld geweest en 3 weken later een positieve ovulatietest gehad. Nu helaas sinds zondag ongesteld en op naar de tweede ronde! </p><p>Zou leuk zijn om met jullie hierover te kletsen en elkaar de twee weken wachten door te helpen als die zover is. </p><p>Liefs Amber</p>

Hallo,

Ik ben gestopt met de pil nu 5 maanden, ik heb steeds een cyclus van 34 dagen. Vorige maand bleef me mensturatie uit en heb bij 10 dagen getest helaas negatief. Ik had 5 dagen ervoor ook rechts in me onderbuik hele erge steken. Nu zijn we 5 dagen verder en d8 dat het zou komen, maar het was die avond alleen donker bloed. Nu elke ochtend een beetje opgedroogd bloed. 
Zou het slim zijn om van de week nog is een test te doen. 

Hoi. 
Er is ook een oktober nod 2018. Miss kunnen jullie je daarbij ook voegen? 
Omdat de allereerste wat onbereikbaar was door een fout, is er een nieuwe aangemaakt en al gezellig druk. 
Hij heet " nieuwe wachten nod oktober 2018"  zoiets. Miss tot daar! 

@pannekoek, het klinkt alsof je een lichte menstruatie hebt... maar als je het zeker wilt weten kan je nog een test doen. Is die negatief dan is het je menstruatie denk ik...
@citrus, ik heb gezocht maar kan het niet zo snel vinden...

Je kunt hem binden onder het kopje van de " actieve topics" want ik heb net gereageerd dus staat hij daar ook en ook sowieso onder " zwanger worden" eerste pagina gewoon. 
Nieuwe wachten okt nod 2018

Terug
Bovenaan