NOD en Nod-ers Angelique en Annemarie

Hallo Meiden,

Morgen is mijn nod, hoewel mijn gevoel zegt dat het niet raak is, is die laatste dag toch wel heel erg spannend.
Ik ben niet meer ziek en ga morgen weer naar mijn werk. Ik heb nog een test in huis maar die ga vandaag niet gebruiken. Ik moet dit echt opschrijven wnat mevrouw ongeduld kan niet zo goed wachten. Ik weet maar liever waar ik aan toe ben.
De vorige maand begon ik de avond voor mijn nod al een beetje donkere afscheiding te verliezen, ben benieuwd of dat vanavond ook zo is. Ik heb nl. vanaf vanochtend al wat ongi pijn en ben het nog steeds niet. Mijn nod is morgen pas maar ja blah blah blah....hoop het gewoon toch niet te worden.
Hoezo erg?? Jullie begrijpen me vast wel.

Trouwens Angelique hoe is het met jou? Heb je het forum al kunnen bereiken??? En Annemarie hoe is het met jou, je hebt een goed voorgevoel toch?? Echt spannend.
Ben morgen op mijn werk maar kan op internet dus laat morgenochtend direct iets van mezelf horen doen jullie dat ook?

Ik duim voor jullie.

Liefs,
Biate

Hoi hoi,
Gelukkig ben je weer beter Biate.
Nou ik kon niet wachten en hoewel ik echt zou denken dat ik zwanegr ben, wees de test negatief aan( 10 min geleden). Maar ja we zien wel de komende dagen.
Wel balen, was al chaggie en dat wordt er nu niet beter op.
Nou ik duim voor jullie en spreek jullie morgen weer.
Liefs Annemarie

Hoi Biate,

Heerlijke he die spanningen voor je NOD. Ik hoop zo dat je toch morgen blij verrast wordt door goed nieuws. Ga je morgen ook gelijk testen? Ik zal aan je denken en hopen dat het goed komt.
het blijft toch elke keer weer spannend he. Aan een kant kan ik niet wachten om weer aan die spanning mee te doen. Het lijkt me toch ook wel weer heerlijk die spanning, klink raar maar toch is het zo.
mmmmm ik begin weer vooruit op de zaken te lopen want we willen echt nog een paar maand afwachten.

Ik zal voor je duimen en sterkte met afwachten.

Wie weet krijg je een kadootje  morgen.

Liefs Bibi

Hallo,

Bibi, spanningen voor je nod zijn leuk als het een dag of 2 voor je nod begint. Maar als de spanningen 2 weken voor de nod beginnen, vind ik ze niet leuk. Het gaat deze maand goed. Het lijkt net of kan ik er de ene keer beter mee over weg. Misschien komt het ook omdat ik ziek was, ben dan misschien  te zielig om te kunnen denken/piekeren.

Annemarie, ik weet niet of je je het herinnert maar ik was vorige maand overtuigd dat het raak zou zijn. Had op mijn manier echte verschijnselen, steken naar de lies en bobbeltjes rond mijn tepels. Deze maand voelt het precies gelijk. Vorige maand kon ik ook niet wachten tot mijn nod en testte ik 2 dagen voor de nod. Ook die viel negatief uit. Ik kreeg  toen heel veel reacties dat de tests soms voor je nod wel negatief uitvallen, soms nog wel een week na je nod, terwijl je later wel zwanger blijkt te zijn.
Wat ik probeer te zeggen, hou moed en anders gaan we samen een ronde verder,toch? En dan kunnen we het weekend lekker borrelen. Een niet originele spreuk maar toch nog maar een keer: geen bloed is goed. Ook niet helemaal waar ik heb 2 x een missed abortion gehad, de vrucht stopt vroeg met groeien, maar verlaat het lichaam niet zomaar.

We houden elkaar op de hoogte
Liefs Biate

Hoi Biate,

Gelukkig is het me eindelijk gelukt terug te mailen, was zeer frustrerend vanmiddag dat het niet lukte.

Het wordt heel spannend en ik ben op van de zenuwen, ik ben niet ongesteld geworden vandaag en aangezien ik 9 van de 10 keer perfect op tijd ben, ga ik morgenochtend meteen testen.

Ik hoop het echt, ik sta trouwens onder de naam Ange in dit nieuwe systeem, lees meer informatie in mijn andere berichtje.

Tot morgen en ik hoop goed nieuws voor jou en mij!

Liefs,

Angelique

Terug
Bovenaan