Nod gehad en nog niks...

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik had gister mijn nod en al sinds vrijdag bij vlagen vage krampen in mijn onderbuik.
Ik zei vrijdag avond al tegen mijn vriend dat de rode duivels onderweg zijn.
Het begint bij mij altijd in de avond en na de nacht breekt het door.
Dat had ik dus gister gedacht... maar niks.
Vandaag weer het zelfde vage krampen en nog geen rode duivels.
Dus net een test gedaan met een heeeeele vage streep zo licht dat ik twijfel of het er echt staat of dat ik het te graag wil zien...
Eerlijk gezegt denkt ik het laatste dat ik het te graag wil en het me ingebeeld heb... heb me er eigenlijk al op ingesteld dat de rode duivels komen en mijn geluk kennende zal het morgen of overmorgen wel komen...
Ik heb daarom vandaag een echte baaldag!

Liefs jennifer

Meid, maar als je een vaag streepje ziet dan zou ik er morgen gewoon nog een test tegenaan knallen. Misschien heeft je lichaam wat langer de tijd nodig om het Hcg hormoon aan te maken.... You never know....

Ik begrijp je baaldag, ik had dat afgelopen week ook, was 1 dag overtijd maar die daarop volgende dag kwamen de rode duivels..... Balen!!

Ik ga voor je duimen dat je indd zwanger bent maar het kan 2 kanten op.... Succes!!

ik had ook een heel erg vaag streepje maar hij stond er wel heb toen in de ochtend een test gedaan meteen een stuk duidelijker ben nu ondertussen 9 weken zwanger

Ik ga morgenvroeg nog een test doen idd met ochtendurine...

@ sylvymaas hoe vaag was jou streep dan? Die van mij was echt heel licht je zag een heel vaag lichtblauw streepje het was een test van de etos weet ook niet of die wel goed zijn

was heel erg vaag moest er echt goed naar kijken was er 1 van het kruidvat van 7 euro of zo ets in de avond zag ik het streepje ook niet meer ik heb toen s morgens nog een test gedaan die was duidelijker

Succes! Morgen gewoon weer een test doen en ik hoop voor jullie dat er dan een duidelijke streep op staat! Anders een digitale doen!?

Liefs Renate

Streep is streep. Dus denk een voorzichtige gefeliciteerd?

Terug
Bovenaan