Nod-genoten 26 juli

Hoe is het met degene die vandaag ook hun nod hebben?
Zijn er al ergens rode duivels?
Bij mij nog niet heel apart ik voel het al 2 dagen aankomen maar het wil maar niet komen..... Ik verwacht dat het vandaag nog wel komt. Dit is mijn tweede ronde en na jaren lang pil kan het na de eerste keer cyclus van 28 dagen natuurlijk best zo zijn dat mijn cyclus nu langer duurt. Maar ja ik voel het al 2 dagen aankomen waarom zet het dan niet door.....????
Voor degene die in spanning zitten, succes en degene die druk in de klusperiode zitten succes. En voor degene die ongi zijn geworden heel veel succes in de volgende ronde. En de nieuwe zwangeren GEFELICITEERD!
Gr. Biate

Hai Biate,

Het is vandaag mijn NOD dag, maar volgens mij kan ik vandaag de rode vlag weer uithangen. Ik zag alweer wat bruins.
Ik baal zo!!! Ik begin er bijna aan te wennen. We gaan nu ronde 8 in.
Wieweet blijft het bij jou toch uit!!!

Succes!
XMije

Hallo Mije,

Oh wat vervelend voor je. Ik voel het zo duidelijk komen dus ik denk het vandaag ook te worden. Het is voor mij de 2e ronde dus kan het best zijn dat de cyclus nu langer duurt dan de vorige...Maar ja geen bloed is goed zeggen ze toch??? Geldt ook voor jou of begint het altijd met wat bruins....nou in ieder geval heel veel succes.
Gr. Biate.

Hallo Biate,

Ook ik voelde het wel al aankomen, maar zette niet door. Gisteren was het meteen duidelijk. Niks vaag, gewoon ongesteld. Ik hoop voor jou natuurlijk dat het uitblijft, maar mocht de rode duivel langskomen, dan hebben we onze NOD volgende maand een dag na elkaar! Wij gaan nu ronde 2 in.

Sterkte vandaag!

Groetjes,
Jade

Hallo Biate,

Ik heb morgen mijn NOD.
Vind het nu al best spannend!
Maar moet er niet te veel mee bezig zijn. Makkelijker gezegd, dan gedaan.
Spannend dagje voor je.

Groetjes

hoi biate,

ik wil graag iets kwijt.
in mijn zwangerschap(helaas mk)
kwam er ook niks, en was er van overtuigd dat ik ongi, zou gaan worden.
dat voelde ik gewoon.
nou was dus mooi niet en was dus echt zwanger.
iedereen zei testen, maar ik zei nee dathoeft niet ik voel dat ik ongi wordt.
helaas heb ik er maar 3 weken van mogen genieten.
dus misschien zou je toch kunnen testen.
groetjes debra

Bedankt voor alle reacties.
Vraag voor Debra had je ook steeds het gevoel dat je ongi werd. Echt ik loop gisteren en vandaag af en aan naar toilet omdat het echt voelt dat ik het word. Maar iedere keer als ik kijk "niets". Dat wat komt is gewoon wit.
Probeer nuchter te blijven en ga er dus echt nog vanuit dat ik het vandaag of morgen word. Gr. Biate.
Jullie ook allemaal veel succes met wachten en zwanger worden....

Dus effe echt spannend biate,hoop voor je dat t wat wordt hoor! Zelf heb ik mijn dag morgen..(op lijst staat de 30 e) Heb nog geen tekenen van ongi..temp is al een poosje hoger dan normaal..maar mijn lichaam zal wel weer aan t knoeien zijn, toch is de hoop er wel..Nog effe afwachten duz!Succes!

Terug
Bovenaan