NOD geweest...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Heb even een dipje...
Afgelopen weekend zaterdag of zondag was mijn nod...
Ik heb al sinds zaterdag soort van ongikrampjes maar niet dat het door zet...
De vorige keer teste ik pas na 3 dagen na mijn nod positief...
Maar om heel eerlijk te zijn heb ik niet het idee dat het gelukt is deze ronde door die rare krampen...
Toen ik de vorige keer zwanger was wat eindigde in een miskraam had ik andere krampen...
Heb toch voor de zekerheid vrijdag een afspraak gemaakt met de gyn...
Denk dat ik toch morgen of donderdag nog een keer probeer te testen als de duivels nog niet zijn gekomen...
Hoe dan ook vind het behoorlijk vaag en heb daarom toch wat een dipje...
Moest het even kwijt

Liefs jennifer

Hai lieve meid,

Ik snap je dipje.....het is soms ook allemaal zo verwarrend, om gek van te worden maar laat je niet kisten, ook jouw dromen worden werkelijkheid, let maar op! Wel goed van je dat je het zekere voor het onzekere hebt genomen en een afspraak hebt gemaakt bij je gyn...... Uiteraard hoop ik voor je dat die vervloekte duivels weg blijven en je hartstikke zwanger bent! Duim, duim, duim!

Dikke knuff Lynn.

Hey lieve lynn,

Dankje wel het is idd heel verwarrend sinds ik clomid gebruik het ik een regelmatige cyclus daarom vind ik het deze ronde ook zo vaag...
Ik heb het idee dat mijn lichaam mij voor de gek houd al hoop ik zo dat het wel gelukt is...
Als ik dan kijk naar de mensen om me heen die wel zwanger zijn of net een kindje heb gekregen dan denk ik wel van verdomme waarom wij nou niet...
Als ik die miskraam niet had gehad dan was ik nou halverwege ik moet natuurlijk niet zo denken maarja word erg depri van die teleurstelling elke keer...

Hoeist eigenlijk met jou ... wanneer moet je weer naar het ziekenhuis?

Ja... wachten is zo'n beproeving maar je bent al eens zwanger geweest dus de kans is erg groot dat het toch weer lukt, ook al is het met hulp. Ik herken je gevoel wel. Ik had ook bij mijn eerste zwangerschap een miskraam. Dan denk je daarna dat het wel nooit meer zal lukken en als het lukt dat het dan wel weer fout zal gaan. Een halfjaar later was ik weer zwanger en dit ging goed. We hebben nu 2 gezonde kids van 3 jaar en 8 maanden. Geef het dus niet op!

Heey meid,

Ik herken het ook. Ik ben nu 32 weken zwanger en had rond mijn nod ook steeds ongikrampen en ik verloor ook steeds wat bruinig slijm. Hierdoor dacht ik dat de ongi door zou zetten, maar ik bleek toch zwanger!! Dus geef de moed niet op meis, het kan maarzo zijn dat je zwanger bent!!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan