NOD in Aantocht!!!

A

Anoniem

Guest
Hé hallo meiden,

Ik zie dat er een heleboel hun NOD deze week hebben.............sppppannnnnnnennnnnnnnnddddddd!!!!
Vraag me af of jullie nu al wat (denken te ) voelen of dat jullie jezelf alleen maar "gek" maken met elk dingetje wat je voelt??!!!!
Ik heb n.l. vanaf gisteren lage rugpijn en zijpijn, kan het niet écht goed uitleggen maar tis een beetje een zeurderige pijn, eergisteren vaak steken in mijn buik ( net van die ontzettende darmkrampen maar dan in de buik ) ga er dus vanuit dat dit het begin van de ongi is :(

Hoe voelen jullie je?!

Groetjes Kaa

Hoi Kaa,

Ik heb mijn NOD vrijdag.
Ik weet niet meer wat ik voel. Krampjes, huilerig, gevoelige borsten; het kan pms zijn maar ook een zwangerschap. Ik word gek van de spanning en hoop nog even heel hard dat het raak is.

Groetjes
Martine

Hoi,

Ik weet ook niet meer wat ik wel of niet voel. Sinds afgelopen vrijdag vlagen van misselijkheid, die dag zelfs licht overgegeven, gevoelige borsten, moe, vaak naar het toilet.
Ook enorme menstruatiepijnen, het gevoel dat elk moment mijn menstruatie kan komen.
Afwachten maar. Ik reken nergens op, maar heb natuurlijk wel stille hoop.

Groet,
Noor

Jeetje Noor, jou NOD is vandaag ( 15-12 ) zie ik, das al helemaal spannend!
Hou me op de hoogte hoor!
Ik heb ook van die enorme pijnen..pfff...niet fijn hé...je weet onderhand niet meer wat ze nou te betekenen hebben, ongi of zwanger????

Martine, die van mij is zoals je misschien wel hebt gezien ook vrijdag en wordt net als jij gek van de spanning...bah..en wat duren die dagen dan lang hé?! Dacht dat zwanger worden een lolletje zou worden...nouhouuu...ik kom er langzaam een beetje van terug hahahaa!

Wachten in spanning af en hou jullie op de hoogte!

Groetjes Kaa

Ik had vandaag m'n NOD. Helaas werd het geen NOD en ik ben best teleurgesteld. voelde namelijk alles wat ik dacht te moeten voelen. Maarja, we proberen nog niet lang, dus hopen dat onze tijd komt....
Toch een beetje 'leeg'.

Ik heb mijn NOD morgen. Heb me sinds mijn eisprong:
een dag misselijk gevoeld;
een dag steken in mijn buik;
en nu voelt het alsof ik ongi word.
Dus....afwachten. Het kan alle kanten op. Allemaal heel spannend.
Groetjes
Miranda

hallo dames, ik heb mijn NOD a.s. zondag. ben erg benieuwd, want ik heb ook steken in mijn buik, ben ontzettend huilerig -> dit is echt niet meer normaal, bij alles op tv ben ik aan het huilen.

Iris, hou de moed erin. wij zijn ook nog maar 2 maanden bezig.
groetjes roosje

Mijn NOD is zondag... (4de ronde)
Ik heb links onder in mijn buik ook af en toe steken. (lijkt op het gevoel van een eisprong)
Jullie horen het wel van mij volgende week!
Ik zal voor iedereen duimen!

Terug
Bovenaan