NOD in het nieuwe jaar + whatsapp groepje

<p>Hallo allemaal! Ik ben Bobbie Joan (BoJo) en ik ben 25 jaar. Mijn vriend en ik zijn sinds september bezig om zwanger te worden, maar helaas ben ik gisteren weer ongesteld geworden. Ik weet dat het erg lang kan duren voordat je zwanger wordt, maar toch zakt wel even de moed in je schoenen als je weer ongesteld wordt. Zijn er nog andere dames die ook weer ongesteld zijn geworden en in januari hun NOD hebben? Misschien kunnen we met elkaar kletsen! Mocht je ook op WhatsApp willen kletsen in een groepje dan kun je een mail sturen naar: bobbie.joan@hotmail.com. Maar hier alleen kletsen is natuurlijk ook al fijn! </p><p>Mijn NOD in januari zal 6/7 januari zijn, want ik heb een cyclus van 30/31 dagen. </p><p>Wat is jullie verhaal en hoe gaan jullie met teleurstelling om? Je hoort veel te vaak dat het niet of heel moeilijk lukt, dat dat toch je grootste angst wordt..</p><p> </p>
 
Ik heb je een mailtje gestuurd.
Vandaag ongesteld geworden na 2 dagen over tijd. 'Gelukkig' waren de testen wel steeds negatief, dus ik denk geen miskraam. Mijn NOD zit ook rond 6-7 januari.
 
Hey! Ik zou het heel leuk vinden om mee te kletsen! Mijn NOD zal ook rond 7 jan zitten. Wij hebben al een zoontje die 1 jan 1 jaar wordt en het begint weer te kriebelen! dus vind het wel weer spannend om ervoor te gaan!
 
Spannend!!! Het is dus de eerste maand dat je mogelijk weer zwanger bent en jullie er dus weer voor gaan?
Hoe lang heeft het bij je eerste kindje geduurd?
 
Hey Bojo,

Vanaf morgen stop ik met de pil, heb deze week mijn periode gehad. Ik ga mijn man (proberen) te verassen hihi...die is al maanden bezig over een tweede kindje, en ik zag me zelf niet weer meteen aan een tweede beginnen. Nu hij bijna een jaar is kan ik niet wachten... Ik vind het heel spannend omdat ik bij de eerste meteen na 3 weken erachter kwam dat ik zwanger was... Heel snel dus!!! Daarom verwacht ik dat ik teleurgesteld wordt omdat ik natuurlijk niet zolang in die molen heb gezeten met wachten en testen.. ik ben benieuwd... Als ik de cyclus zou hebben wat ik normaal met de pil heb (28 dagen) dan zou ik het meeste vuchtbaar zijn vlak voor de kerst.. maar ik wil niet te hard van stapel lopen....
 
Spannend zeg! Leuk om het op deze manier te doen. Zou geweldig zijn als het opnieuw zo snel lukt natuurlijk! 
 
Terug
Bovenaan