NOD in Maart

A

Anoniem

Guest
't is nog wel een beetje vroeg, maar Februari is zo'n korte maand dat we al best een Maart-forum kunnen beginnen, toch? Hopelijk wordt het een gezellige maand met véél goede berichten! Ik begin alvast met duimen!

Hi Luzern,

Jij ook al were naar maart, me too. Balen, had zo gehoopt dat het niet meer hoefde, want nu gaan we de MM in.

Nou ja, gaan we dus weer:

NAAM              
LEEFTIJD    
KINDJE  
RONDE  
NOD      
/  

Fren        
29
1
14
7-3

quote: Fren_1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 18:19:39'));

Hi Luzern,

Jij ook al were naar maart, me too. Balen, had zo gehoopt dat het niet meer hoefde, want nu gaan we de MM in.

Nou ja, gaan we dus weer:

NAAM              
LEEFTIJD    
KINDJE  
RONDE  
NOD      
/  

Fren        
29
1
14
7-3

mam31           32                            2                     4                         4 mrt

Ik verwacht hem ook pas in maart, want ik heb een cyclus van 5-6 weken.
Wie wil mij in die mooie tavel zetten?
greet 2' ronde, 3' kindje, nod 5 mrt

NAAM              
LEEFTIJD    
KINDJE  
RONDE  
NOD      
/  

Fren        
29
1
14
7-3

Mam31
32
2
4
4

Greet

Luzern
25
1
4
2-4

Sorry hoor, Greet, het is zo lastig met dit forum dat je niet terug kan klikken... maar je kan jezelf nu heel makkelijk toevoegen! Hopelijk komen er héél veel smileys bij, en zeker die van jou Fren! Dit wordt een spannende tijd! Wij gaan deze maand voor't eerst 'gepland' snuggelen, één keer per twee dagen.. dat wordt wat, zeg!

Up ...

Er zijn helaas al weer meiden die zich kunnen aansluiten volgens mij...

quote: Luzern reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 21:18:23'));

NAAM              
LEEFTIJD    
KINDJE  
RONDE  
NOD      
/  

Fren        
29
1
14
7-3

Mam31
32
2
4
4

Greet

Luzern
25
1
4
2-4

Nina
26
1
19
6mrt

Hallo allemaal,

Ook ik heb mezelf toegevoegd op het lijstje. Ik hoop dat het deze maand raak zal zijn. Iedereen in mijn directe omgeving is zwanger en/of net bevallen. Ik heb er een beetje moeite mee als het in de familie is waar je dagelijks mee optrekt. Ik ben heel blij en enthousiast hoor voor diegene. Alleen voel ik me achteraf bumped... Hartverscheurend soms om te zien hoe men over  babykamers, babywagen en positiekleding kletst. Ik  kan uren uit enthousiasme meekletsen maar achteraf besef ik ineens... . Dat het eigenlijk pijnlijk is.

In mijn   familie is er een maanden geleden een kindje geboren en in die zelfde maand maakte een   andere iemand in de familie bekend dat ze zwanger was nou .. ik was superblij want ik ga heel goed om met deze meiden. alleen voelde ik later  raar he.

Sterkte en succes meiden

Groetjes Nina

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

NAAM              
LEEFTIJD    
KINDJE  
RONDE  
NOD      
/  

Fren        
29
1
14
7-3

Mam31
32
2
4
4

Greet
34
3
2
5 mrt

Luzern
25
1
4
2-4

Nina
26
1
19
6mrt

Ja, nu is het makkelijk invullen. Bedankt! En inderdaad hoop ik dat hier een hoop smilies komen te staan!!!
groejtes
greet

Terug
Bovenaan