NOD in mei

A

Anoniem

Guest
ik heb me NOD pas 6 mei
wat klinkt dat ver weg zeg! Het lijkt wel of dat veel verder weg is dan een maand maar ja we moeten geduldig blijven. Wie van jullie heeft ook NOD rond deze tijd?
gr. cheetah

Ik ook.    Pas 8 mei. Tenminste als ik uitga van mijn langste cyclus tot nu toe.
Als het niet raak is, dan hoop ik dat ik eerder ongesteld ben, want zo'n lange cyclus vind ik niks. Maakt me wat ongerust.
Groetjes V.

als het goed is heb ik dan ook mijn eerste nod
eerste ronde, vrijdag laatste pil gehad, dus ik weet niet of het dan al telt.
maar we gaan lekker aan het klussen, vind het allemaal heel spannend en zie overal leuke kleertjes en dat soort dingen,
hebben jullie dat ook?
als mijn cyclus normaal blijft zal mijn periode ook rond 8 mei liggen.
succes allemaal!

Hoi Cheetah!

Tja... wachten duurt altijd lang. Vind ik ook hoor. Vooral die laatste twee weken omdat je eigenlijk weet dat het dan al bepaald is of je wel of niet zwanger bent. Alhoewel... mijn vriendin schijnt een dag voordat ze ongesteld werd zwanger te zijn geworden...

Succes!

heitje

ja ik had ook een topic geopend "niet mogelijk toch?"
daar was ik ook een veetje verbaasd over dat dat ook kon

ik heb mijn nod op 13 mei....pfff dat is ook nog ver weg!!

groetjes wilma

Ik doe ook weer mee....8 mei is mijn nod. (rond die tijd) M'n lichaam is weer eens van slag dus geregelt klussen en afwachten!!!

De vorige keer duurde het 95 dagen voordat ik menstrueerde. In het ideale geval (cyclus van 28 dagen) zou mijn NOD 4 mei zijn. Ook nog ver weg en het is maar de vraag of het 28 dagen gaat duren.
Succes allemaal!!!

Terug
Bovenaan