NOD is niet meer spannend

NOUOUOUWWWW,
Ik heb gezondigd...... kon echt niet wachten met een test. Ik heb net de verpakking open geschuurd en wilde het stiekem toch al weten. Ik zit hier met een test naast me met maar 1 streepje.
Voel me nu wel een beetje douwn maar had dit van de andere kan ook wel verwacht. En toch, als je dan eenmaal zo'n test aan het doen bent is het reuze spannend. Ik wou dat ik er een streepje bij kon kijken maar helaas.
Eigenlijk had ik moeten wachten tot dinsdag. Ik heb vanavond een feest en pak nu lekker gewoon een wijntje. Ook werd ik goed zenuachtig van mezelf en nu kan ik het gewoon uitsluiten.
Op naar de volgende ronde!!!
Ik heb net op babbybrabbel meteen nieuwe testen besteld en hoop dat deze net zo duidelijk zijn.

Liefs, Ank

Voor de rest van het 8 juni NOD cluppie, ik blijf duimen voor jullie.
 
hei Ank!
HOezo "op naar de volgende"?? als 8 juni pas je NOD is, kan het toch nog dat het raak is maar dat je gewoon nog niet gewoon HCG in je lijf hebt om een positieve test te geven?!? Maar een wijntje kan natuurlijk evenzeer geen kwaan hé :)
ik duim voor je & veel plezier vanavond!
liefs, kaat
 
ooooohhhhhhhwwww,
Zal het dan toch wel zo zijn???
Het is heel stom maar ik namelijk ook echt het gevoel dat het WEL raak is en waarom weet ik niet precies. Ik weet ook eigenlijk wel dat het nog kan maar wilde mezelf op de een of ander manier een beetje 'rust' geven door de test te doen. Nou meiden, wie weet !!!!
 
ja, ik kan goed begrijpen dat je rust wil, maar eigenlijk kunnen alleen menstruatie of een positieve test je uitsluitsel geven over niet of wel zwanger hé... blijft dus toch nog even spannend!! heb je bepaalde 'kwaaltjes'? hou ons op de hoogte hé!!
 
Hoi kaat,
Ja ik heb wel kwaaltjes maar of dat nou echt zwangerschapskwaaltjes zijn??????
Ik heb wel een gevoel wat ik echt niet onder woorden kan brengen....maar ja.
Mijn 'kwaaltjes'.
*misselijkheid
*heel duizelig
*opgeblazen buik, echt lucht. Hij zit zo vol met lucht dat hij wel kei hard is.
*rommellingen en hartkloppingen onder in m'n buik.
*van m'n gezicht tot op m'n borst en nek helemaal onder de puisten.
*ik kan de hele dag door slapen, zo moe
*met vrijen kom ik heel snel tot een orgasme, ik heb ooit gelezen dat dit er ook mee te maken kan hebben.

Verder vind ik het niet vevelend hoor. Ik hab zo nu en dan wel echt pijnscheuten maar verder geen pijn. Die duizeligheid vind ik wel heel lastig. Ik dink erg veel water maar dat wil niet helpen. Ik sport graag maar val elke keer bijna tegen de grond dus dat is niet zo fijn. Ook als ik lang sta of vanuit zitten wil gaan staan val ik zo om. Wel hummor eigenlijk. Het is net alsof ik aangeschoten ben door de alcohol, ja zo kan ik het het beste beschrijven.

Doei
 
kan me voorstellen dat dat soms wel grappig is als je zo "wankel" bent... ja, toch we wat kwaaltjes hé... laat me ezeker iets weten de 8 ° juni hé!!
 
Sorry meid, maar je hoort toch nog altijd bij ons onzekere 8juni clubje.

Hahaha en jij dacht dat je vals kon spelen. Ik zal nog even hard duimen dat je volgende test uit twee streepjes bestaat.

Knuffel Fabbe
 
Terug
Bovenaan