NOD komende maandag

Dag meiden,

Mijn NOD komt er weer aan (met de nadruk op de -N- natuurlijk!). De langste cyclus die ik tot nu toe heb gehad was 30 dagen en maandag is de dertigste dag dus ik ga maar van komende maandag uit.
Ik moet zeggen dat ik wel steeds minder vertrouwen krijg. Ik ben een stuk minder zenuwachtig en heb zoiets van 'het zal wel weer niet'.
Ben van plan om de volgende ronde toch ovulatietesten te gaan gebruiken. Volgens de arts heb ik nl. rond de 12e dag eisprong, maar aan de hand van de signalen van mijn lichaam zou ik eerder rond de 18e zitten. Dus om het zeker te weten toch maar testen.
Toch heb ik ergens diep van binnen wel een beetje hoop. Ik ga over twee weken trouwen dus een mooier huwelijkscadeau kan ik niet krijgen!

Groetjes Astrid

He Aslan,

Hoe is ie?

Alweer aan het wachten op die vreselijke wachtbank? Morgen is je NOD
dag en écht ik hoop voor je dat het deze keer raak is. Zo te zien zijn
er deze maand toch al aardig wat meiden in aanraking gekomen met het
"zwangervirus"en ik hoop dat hij ook bij jou is aangekomen. Ik zal voor
je duimen.

Zelf ben ik bezig met mijn hormoontjes spuiten en zal ik waarschijnlijk
dinsdag of woensdag a.s. gaan voor IUI nummer 2. Maar....mijn eitjes
willen niet echt groeien. Dus...eerst maar even afwachten!

Ik zal heel erg voor je duimen!   Liefs van Indy

Hé Indy,

Helaas ben ik nog niet besmet met het virus want vandaag zijn de rode duivels weer op visite gekomen.
Keurig op dag 29.
Omdat ik er eigenlijk al vanuit was gegaan is de teleurstelling deze keer niet zo groot als vorige maand maar ja ik baal natuurlijk wel.
Ik ga me nu lekker op onze bruiloft richten die over twee weken is, en daarna gaan we ook nog eens twee weken op vakantie dus alleen maar leuke dingen in het vooruitzicht.

Voor jou ook erg spannend, de volgende IUI. Ik duim voor je dat het deze keer lukt! Hou je me op de hoogte?

Liefs Astrid

He Astrid,

Bah...die stomme rode duivels ook! Zou toch een mooi cadeautje zijn geweest voor jullie bruiloft!
Het is en blijft altijd moeilijk om weer met je beide voetjes op de grond te staan, als blijkt dat je weer ongi bent geworden. Je hoopt steeds zo erg dat het dit keer toch raak is.
Zelf probeer ik er ook deze maand," minder mee bezig te zijn". maar het is zo verdomd moeilijk. Vorige week nog op kraamvisite geweest van een nicht van mijn vriend. Ze hebben een tweeling gekregen: de hele avond heb ik met de kleine op mijn arm gezeten en het voelde zo geweldig aan. Zucht!! Och onze tijd komt ook écht nog wel.

Heel veel liefs van Indy enneh...laat gewoon nog eventjes wat van je horen voor jullie "big day"

PS Op welke datum trouwen jullie? En wie weet worden jullie wel tijdens jullie honeymoon spontaan (?) "besmet"met het zwangerschapsvirus..

Hoi Indy,

We trouwen de 23e. Dat gaat dus al opschieten!
Ik zit dan op dag 13 van mijn cyclus dus het zou zo maar in de huwelijksnacht raak kunnen zijn!!! Klinkt te romantisch om waar te zijn, vind je niet?

Ik weet precies wat je bedoelt met al die kleintjes om je heen. Ik pas iedere week op mijn nichtje van vier maanden, en ook andere kleintjes weten de weg naar ons goed te vinden (nou ja hun ouders dan hé). Het voelt inderdaad heerlijk dat gepul met zo'n kleintje.
Ik moet er niet aan denken dat ik dat nooit van mezelf mee zal maken. Maar je, we houden moed!

Hou jij me op de hoogte hoe alles bij jou verloopt?

Groetjes Astrid

Terug
Bovenaan