NOD komt eraan..

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Bijna is het weer zover: aanstaande donderdag mijn NOD en helaas voel ik al mijn ongesteldheid komen.... ik denk dat ik volgende maand ga beginnen met zo'n ovulatietest, zodat ik precies weet wanneer mijn eisprong is. Als je nog tips hebt... graag!

Liefs,
Es

Hoi Es,

Zelf gebruik ik (net als veel meiden) de Maybe Baby test. Deze kun je bestellen op babybrabbel.nl en werkt o.b.v. speeksel. Deze test is de enige speekseltest die wetenschappelijk is getest en betrouwbaar bevonden (andere speekseltesten zijn dat vaak niet). Als je ovulatie eraan zit te komen, zie je varens op het apparaatje. Dit controleer ik dan altijd nog met 1 cb ovulatietest en ze geven altijd tegelijk mijn eisprong aan dus als mijn pak CB ovulatietesten op zijn dan koop ik die niet meer (ze zijn heel goed maar heeeel duur, 30 euro voor 7 teststaafjes en aangezien ik een onregelmatige cyclus heb is dat niet te doen).

Succes!

Groetjes Ina

Ikzelf ben 19 weken zwanger en heb tijdens mijn klusdagen net als jullie elke keer in spanning gezeten....dat helpt niet! Meiden de beste tip is: probeer aan alles te denken,behalve zwanger worden, je zult zien dat het echt werkt!

Jammer Es, we waren NOD maatjes. Maar nu moet ik in mijn eentje nagelbijten...

Succes in de volgende ronde!

Inge

Terug
Bovenaan