NOD-Lijst en ziek

A

Anoniem

Guest
Hé meiden,

Jullie zullen je wel afvragen waar ik zit en waar de NOD lijst blijft maar ik ben ziek.....bléghhh en goed ook, heb hoge koorts gehad!
Gaat vandaag wel ietsje beter maar nog steeds verhoging en de kop vol met snot dussee op die lijst moeten jullie even wachten tot sowieso einde van de week of Waterman moet hem bijgehouden hebben!
Vandaag is mijn NOD maar heb nergens last van, de hele week nog niet terwijl ik normaal gesproken altijd hele gevoelige tepels heb en lage rugpijn maarja....mijn temperatuur word ik nu natuurlijk ook geen wijs uit aangezien ik koorts heb dus hoog is die al hahaha :(

Weten jullie misschien of mijn ongi nu later komt omdat ik zo ziek ben of moet dat er eigenlijk niks mee te maken hebben!?

We wachten wel af en ik kruip weer in bed,
Meiden die met hun ongi zitten BALEN BALEN BALEN, diegene die nog wachten toi toi toi denk ook aan jullie,

Doei Doei

Kaa

Hoi Kaa,

Van harte beterschap!

Ik hoop voor je dat het uitblijven van je ongesteldheid niets te maken heeft met je ziek zijn!

Liefs Nanda

ik weet nog wel dat ik ook de griep had en op me ongi zat te wachten,maar bleek na me griep toch ook zwanger te zijn.maar dat is voor mij alweer een tijdje geleden,maar kaa ik hoop zeker dat het weg blijf hoor,ik ga duime emn beterschap he meis.kuffies pepe

Hoi Kaa,
Ik zal proberen om deze week de nod lijst bij te werken. Ik moet deze week veel werken en heb alle avonden wel iets... Als het niet lukt doe ik het in elk geval volgende week!
Beterschap meid!
Liefs Waterman

Goh zo is mijn vorige zwangerschap ook begonnen! Door de griep heb ik pas laat getest en toen bleek ik zwanger te zijn. Dus wie weet!!
In ieder geval beterschap

Hoi hoi...volgens mij heeft he tniks met de griep te maken!of je ongi weg blijft of niet....heel veel beterschap...en hoop dat je zwanger bent.

liefs manuela

Hallo Kaa en Waterman,
Die NOD-lijst is leuk, maar als het om de een of andere reden (ziek of druk) niet lukt moeten we er gewoon op wachten! Jullie moeten jezelf er niet voor voorbij lopen hoor! Dus Kaa, lekker uitzieken en Waterman, lukt het niet.... HELAAS! Dan komt hij er volgende week wel! Denk aan julliezelf! Kaa, knap gauw op meid!
Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan