NOD-Lijst

Dag meiden,

Nou riep ik de hele tijd dat de lijst best langer mocht worden maar het is natuurlijk nóg leuker als ie korter wordt omdat er meiden zwanger zijn!

Tijger, geweldig hoor, ga maar lekker genieten op je roze wolk en ik hoop dat het dit keer allemaal goed gaat en je een fijne zwangerschap hebt!
Bea en Tatjana, hopelijk kan ik jullie eersdaags ook weer wegstrepen (smile) en wie weet Ivy ook!!!!

6 juli: Tatjana (29) + Bea, ronde 1 + Ank, ronde 4
7 juli: Ivy (28), ronde 6
9 juli: Henriëtte (34)
10 juli: Do (33), ronde 7 + Inge (31), ronde 4 + Jeanette (37), ronde 3
11 juli: Petra (29), ronde 8
12 juli: Anne (28) + Pop (30)
14 juli: Chili (33), ronde 5 + XXX (29) + Biaggi (24), ronde 4 + Vanessa (25), ronde 1
15 juli: Mariëlle (29), ronde 10
16 juli: Annne (30) + Mieke (28), ronde 10
17 juli: Mutsie (30) + Anoniempje (28), ronde 7
18 juli: Simone (29) + Joke1 (29) + Mutske (24), ronde 4 + Chantal, ronde 6
19 juli: Maxime (31), ronde 1
20 juli: Brenda + Martine (30) + Irma (27), ronde 4
21 juli : Kim (26), ronde 12
22 juli: Bibi (28), ronde 6 + Nathalie (22), ronde 9
24 juli: Ilona (30)
25 juli: Anne (26), ronde 3 + Babske (24), ronde 2
26 juli: Juul (32), ronde 7 + Jos (33), ronde 4 + Biate (26), ronde 2
27 juli: Tina (27), ronde 4
28 juli: Noortje (29), ronde 11
30 juli: Simoon (27), ronde 7
31 juli: Po (31)
onbekend: Debbert, ronde 7
begin augustus: Crieni (33)
1 augustus: Iza, ronde 2
4 augustus: Cindy, ronde 7

Liefs, Juul
 
Leuk hoor Juul, dat je het allemaal zo bij houd. Ik hoop dat je het voorlopig vol houd. Al hoop ik ook weer voor je dat je hier zo snel mogelijk weg bent en dat omdat je dan zwanger zal zijn.
Op de 26ste is het jouw dag!!! Duurt nog lang hè. Zit je nu in de leuke klusperiode!?!?

Liefs,Ank
 
Hoi Ank,
De 26e is inderdaad nog heel ver weg, zucht. De klusperiode zit er inderdaad dit weekend aan te komen (ik heb een vrij regelmatige cyclus, eisprong op dag 14/15). Ik merk dat ik het nou ook wat moeilijker begin te vinden. De eerste 6 pogingen zaten allemaal lekker in dat eerste half jaar waarin ik me nog nergens zorgen over maakte en nu (ronde 7) komt af en toe toch dat duivelse wanhopige stemmetje in me op van "zouden wij ooit wel... ". Nouja, je weet wel wat ik bedoel.
Ik las dat het bij jou ook een rare boel is, vervelend hoor. Dan kan je nog maar beter gewoon meteen ongi zijn zodat je weet waar je aan toe bent dan dat wat je nu hebt....(tenzij je natuurlijk toch (zeg nooit nooit) zwanger bent....

Hoi Bianca,
Hoef je helemaal niks voor te doen: ik heb beloofd om het lijstje af en toe te updaten dus een dezer dagen zie je jezelf er vanzelf in terug.....


Hoi Helen,
Ja, dat getal tussen haakjes is inderdaad de leeftijd.... Het begint op te schieten bij jou (de 17e), spannend hè? Zijn jullie bezig voor de eerste?

Liefs, Juul

 
Hallo Juul,

Wat een leuk idee van je, deze nod lijst.
Ik zie het nu ( 10- 7 ) pas.
Meestal kijk ik tijdens mijn werk, in de nachtdienst, op het forum.
Kan ik nog meedoen ?
Mijn nod is 31 juli, ronde 3, 36 jaar

Groetjes Zoey
 
Terug
Bovenaan