NOD-lijst

Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee en vind het interessant, meestal leuk en soms helaas droevig wat er zoal wordt meegemaakt.

Mag ik op de NOD-lijst?
Ik ben 37 jaar, in juni gestopt met de pil. Drie dagen daarna (21/6) ongesteld geworden en in juli (14/7) weer. Een korte cyclus dus, 23 dagen, waardoor mijn NOD 6 augustus is. Dat zou dan ronde 3 moeten zijn.

Iedereen heel veel succes met zwanger worden!

Groetjes,
empe

Hoi Empe

Nou wat leuk een leeftijdgenote die ook nog NOD-genote blijkt te zijn.
Word dit jullie eerste kindje?
Ik had op 22 mrt een MK in de negende week en zit nu alweer in ronde 4e nadat ik mijn menstruatie weer terughad.
mijn cyclus was altijd 24 -maar is sinds de MK 26 dagen.

Liefs Jeanette

Hoi Jeanette,

Ik had je al op de NOD-lijst zien staan en vond het ook erg grappig dat we èn even "oud" zijn èn dit keer dezelfde NOD dag hebben. En dit wordt inderdaad ook ons eerste kindje.

Sorry te horen van je MK. Dat moet vreselijk geweest zijn voor jullie. Er valt me trouwens nog iets op: Ook jij had een kortere cyclus dan gemiddeld. Heeft zo zijn voordelen ...

Het lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden. Wij zijn toch een beetje de "seniors" van het forum ;-)

Tot gauw,
Empé
(is niet mijn echte naam, maar dat was denk ik wel duidelijk)

Hoi Empe
Ik ben wel al moeder, van twee zelfs, uit mijn vorige huwelijk.
Mijn partner heeft geen kinderen en ik heb vorig jaar een hersteloperatie ondergaan om dit waar te kunnen maken.
ik was vrij snel zwanger de gyn had gezegd dat het ook wel eens twee jaar kon gaan duren, en er was ook een niet geringe kans dat het helemaal niet lukte.
we weten in iedergeval dat het kán, ik vind het iedere maand enorm spannend, probeer niet te veel geobsedeerd te raken, maar ik zou verschrikkelijk graag vóór ik 40 word nog een keer moeder worden.

liefs jeanette

Terug
Bovenaan