NOD-lijst

A

Anoniem

Guest
hoi juul,

zoals ik uit je bericht begrijp doe jij de statistieken bijhouden?
Nou ik had gisteren mijn NOD (nog niet ongi!!) maar ik ben niet te blij...want ik voel dat het zit te "duwen".Voorheen had ik altijd keurig een cyclus van 30-31 dgn.
Ik slik al 3 jaar geen pil meer ivm de hormonen waar mijn lichaam niet zo op reageert.
,dit is de 2e ronde en de 1e ronde was ik 5 dgn overtijd! nu ook alweer 1.
Volgens mij kun je het onbewust " ophouden" of zo.....Maar...ik wil toch ff doorgeven dat mijn volgende NOD 6 september moet zijn en dan gaan we voor de 3e ronde....mocht het anders zijn horen jullie uiteraard van mij!!!

nou veel liefs ikkuh80

Hoi Ikkuh80

Wat spannend dan hebben we bijna samen onze NOD. Het is voor mij dan pas ronde 1 maar niet minder spannend!!!

Ik denk ook dat als je er heel erg mee bezig bent het langer op zich kan laten wachten. Maar ja probeer er maar eens niet mee bezig te zijn!!

Wel spannend, over zo'n 1 1/2 week ga ik voor het eerst echt proberen te vrijen voor een kindje. Lijkt me zo raar... Maar wel extra leuk!!!

Hoop dat je ongi snel doorzet!
En dan met goede moed de volgende ronde in!

Liefs Bieb.

Hoi, mijn NOD is 11 augustus, als ik tenminste uitga van een cyclus van 35 dagen. heb geen idee hoelang mijn cyclus zal gaan duren. Ben eind mei gestopt met de pil. Dit is de tweede ronde. De eerste ronde had ik ongeveer een cyclus van 35 dagen. Ik ben maar uitgegaan van de dag dat ik ongesteld had moeten worden na het stoppen met de pil, maar dat was dus niet gebeurd. Zo kom ik op 35 dagen. Wel ben ik nu al een aantal dagen misselijk, maar ik wil toch nog even wachten met het doen van een test..........wil het niet te vroeg doen.

Spannend Suzie,
Het lijkt me echt lastig wanneer je dus zo onzeker bent over je cyclus.

Vriendin van mij heeft nooit de pil gebruikt. Was niet echt regelmatig maar heeft nu 1x gevreeen zonder condoom en gelijk raak!

Dan baal ik er wel van dat ik al 8 jaar die troep geslikt heb. Al heeft het wel voor veel gemak gezorgd natuurlijk.

Nog ff volhouden tot de 11e lijkt me onwijs moeilijk maar ja, anders is het ook zonde van de test.

Ik zelf ga er dus ook van uit dat ik een cyclus heb van 35 dagen. Dat was zo voordat ik de pil slikte. Hoop maar dat het allemaal goed op gang komt.

Ben je halverwege een strip gestopt op op het eind echt? Vind het nl. raar dat je 1e ongi dan niet gewoon op tijd was. Dat zou toch normaal moeten zijn?!?

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes Bieb.

hey bieb

ja heel raar om het voor de echt te doen,geeft wel een extra dimensie aan het " klussen".
Ben nog niet ongi , heb een opgeblazen buik ,pijnlijke borsten,moet veel plassen maar dit zijn ook echte ongi symptomen.
Doe mijn best om er niet teveel mee bezig te zijn...maar onbewust

groetjes
ikkuh80

Hoi Ikkuh80,

Tja hou je er maar eens NIET mee bezig.
ONMOGELIJK!!!

Maar je hebt dus niet getest? Je weet dus niet 100% zeker dat het niet zo is???

WIl je niet nog meer in onzekerheid brengen. Realiseer me dat ik dat wel doe nu. SORRY!!

Laat je wat weten?
Gr. Bieb

Terug
Bovenaan