NOD Lijst

A

Anoniem

Guest
Hoi ik zit sinds paar dagen op dit forum en vind best leuk en spannend. Het is erg informatief. Vind alleen jammer dat er zo weinig communicatie onderling is, er wordt nauwelijks op elkaar gereageerd?? Je bent er toch ook om elkaar te steunen. Er zijn bijv. al verschillende mensen geweest die vragen wat NOD betekent en hoe dit werkt, waar vindt je de NOD lijst?? Heel veel weten dit antwoord, niemand zegt het......jammer!!

Er zijn heel veel problemen met dit forum, ik denk dat het daardoor komt dat er niet of nauwelijks gereageerd op berichtjes. Soms staan berichtjes er ineens niet meer op of juist meerdere keren, soms mis je ineens een hele dag berichtjes enz.
Maar om antwoord te geven op je vragen: NOD betekent niet ongestelde dag, de dag dat je ongi moet worden, maar natuurlijk hoopt van niet en de NOD-lijst houden een paar meiden bij, zij zetten hem er eens in de zoveel dagen op.

Hoi,

Ik merk ook wel eens dat er staant 0 reacties, maar dat ze er wel zijn.
Soms dus even goed om na te kijken.
En verder verschilt het ook wel eens, soms zijn er veel reacties, en soms geen. Tja, hoe en of iemand reageert, dat staat toch vrij.
Veel plezier verder op dit forum, kijk uit het werkt verslavend, ha ha.
Doei, tanja

Hoi DOllie,

Er wordt wel degelijk op elkaar gereageerd!!! Sinds anderhalve week werkt het forum erg slecht en verdwijnen er berichten. ook staat er vaak 0 reacties, terwijl als je het aanklikt er wel degelijk reacties staan!
Voor die tijd was het super hier en hadden we veel aan elkaar. En er werd zeker niemand genegeerd in haar vragen... hopelijk werkt het forum snel beter, want ik ben het met je eens: zo is het echt niets!

NOD = Niet Ongesteldheids Dag
NODlijst wordt elke maandag vernieuwd door een van ons en is dan te zien op dit forum. (mits die doorkomt natuurlijk)

Ook ik vind het echt vervelend. Ik heb een maatje op dit forum en het contact verloopt erg moeizaam, erg jammer en frustrerend. Maar niemand kan er wat aan doen.

Hopelijk blijf je wel en duim je mee voor een weer goedwerkend forum...

Liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan