NOD-lijst

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben afgelopen week jarig geweest, dus mag er op de NOD-lijst ook weer een jaartje bij! Met andere woorden: Marian(25), ronde 4, NOD 4april wordt nu Marian(26)... Geen idee wie de lijst nu officieel bijhoudt. Deed jij dat, Doortje?
Voor iedereen die zwanger is: gefeliciteerd! Deze ronde zal het bij ons waarschijnlijk niet gelukt zijn want zowel ik als mijn man waren ziek tijdens mijn vruchtbare dagen. En daar ben ik enorm pissed over! Nu ja, afwachten dus maar, en anders volgende keer beter.

Groetjes,
Marian

PS: Ook al ben ik nu 26, ik blijf wel nog onder de naam marian25 schrijven. Ik vind het aanmaken van een nieuwe max zo omslachtig...

Hoi Marian

Balen zeg als je ook nog eens net in die paar dagen ziek bent, maar ja je doet er niets aan. Ik maak inderdaad de lijst, of dit officieël is weet ik niet HA ha!!!
Als ik de nieuwe lijst plaats, verander ik je leeftijd.
Verder veel suc6 groetjes Doortje

Hoi,

Nog gefeliciteerd met je verjaardag!  En idd balen, dat jullie ziek waren zeg, ik had vorige maand hetzelfde.
Mijn NOD is vandaag dus nog even afwachten......
Ik heb alvast Cindy26 gedaan omdat ik over twee weken jarig ben, dus met voorbedachte rade ha ha....ik vond het ook heel moeilijk om me aan te melden, en ik dacht zo kan ik een jaartje vooruit.

Groetjes Cindy

Terug
Bovenaan