NOD lijst

A

Anoniem

Guest
Ik weet niet precies wie die lijst nu bijhoudt, maar nu we er dus voor gaan wil er wil bij komen te staan.

Toto, 23 jaar, 1ste kindje, 1ste ronde, nod 17 juli

Tenminste als ik uitga van een cyclus van 28 dagen zoals voor mijn pilgebruik.
Ik heb ook van sommige begrepen dat als je met de pil stopt je dan eerst 1 keer gewoon ongesteld moet worden voor je begint, maar dat vind ik zelf toch wel weer een weggegooide kans dus ik ben uitgegaan van de 1ste dag van mijn laatste ongestedheid na de laatste pilstrip.

Ik hoop dat het nog wel te volgen is...

Groetjes

Hoi Toto,

Ja hoor prima te volgen hihi .   Spannend he, wij zijn ook voor ons 1e kindje bezig in de 1e ronde, verwacht er ook nog niet te veel van, maar toch het idee dat het kan..... wauwie. Zelf ben ik geloof ik in maart gestopt met de pil, maar wilde wel eerst "normaal" ongesteld worden. Mede omdat een vriendin na het stoppen met de pil maar niet ongesteld werd, dus ja dan kan je op een gegeven moment elke dag wel een test doen. Dit leek mij erg frusterend, dus ben nu eerst een paar keer gewoon ongi geworden, gelukkig vrij regelmatig (tussen de 27 en 30 dagen). Ik reken nu met mijn gemiddelde van 29 dagen, mijn NOD is 2 juli. Snel al!
Jullie veel succes in ieder geval!!!
Liefs Hallow 24 jaar

hoi toto,

leuk iemand van mijn leeftijd (ben ook 23 jaar).
wij zitten in ronde 2 voor ons eerste kindje.
mijn nod 14 juli, we lopen bijna gelijk.

spannend he allemaal???

nou ben beneuwd, ik zal  voor jullie.

suc6
groetjes Naomie

Hoi,

Da's inderdaad lukt, zelfde leeftijd en ongeveer gelijk nod.
Houd je me op de hoogte tegen die tijd?

Ik  voor je en ook voor alle andere natuurlijk.

Groetjes

Terug
Bovenaan