NOD lijst

Merk dat het rustig is op het forum - hoop dat het gunstig is ...........

????? natasja 37 jr (3jr bezig, 2e kindje)
????? pxdt44 35 jaar ( 9,6 jaar bezig )
16 dec Mama van sharon 27 jaar (ronde 16, 2e kindje)
24 dec MaaikeCR (3e kindje, 1,2 jaar bezig)

????? Alabama 34 jaar (2 jaar bezig, 1e kindje) IUI3-4
????? Yosha 34 jaar (+- 3 jaar, 1e kindje) 1e IVF
14 jan PrinsesL 24jaar (ronde 16, 1e kindje)
14 jan Louise24(ronde17, 1e kindje) 1e na miskraam
30 jan Daycey 28 jaar (ronde 20, 1e kindje)

4 feb Fleur.mv1 34 jaar (ronde 24,2e kindje) IUI3
5 feb Star80 31 jaar (ronde 20, 1e kindje)
13 feb Moeska 34 jaar (ronde 25, 2e kindje) - aan het herstellen van een bmoperatie

ha die Moeska,
hoe gaat het met je,heb je nog veel last?
Ben je al weer terug geweest naar de arts die je geopereerd heeft?

Ik ben weer begonnen met spuiten.Moet Maandag middag voor de follikel meting en dan eind volgende week IUI-3. Dus dan gaat het weer beginnen. Vorige maand geen IUI gedaan,wel lekker hoor,december was zowiezo al een drukke maand,dus was lekker dat ik dan niet naar het zh hoefde .
groetjes Fleur

Ja Louise morgen is het weer zover. Ik denk ook dat mijn nod iets later is. Maar ja het varieerd dan ook van 27 tot 35 dagen. Vandaag dag 29 dus nog even te gaan. Vandaag wat krampjes gehad zoals met hsg, kort maar. En ben ook nog niet helemaal fit last van kortademigheid. Maar dat gaat wel weer over.

Hou je komende dagen in de gaten ;) evenals de anderen natuurlijk!!

Liefs!

Mijn NOD is waarschijnlijk ook later... Ik zou vandaag mijn ei moeten hebben, maar die is er nog niet ...
Ach ja, we gaan gewoon lekker door met klussen ei of geen ei... Blijft mijn ei uit, dan heb ik weer een vraag extra voor de gyn waar we woensdag heen moeten.

Liefs Daisy

Hey Fleur!

Alles goed hier! Volgende week controle dus dan weet ik meer of dat de operatie gelukt is.... Heb er een goed gevoel over want ik ben al wel van klachten af:).

We hebben besloten om vanaf nu het lot te laten bepalen dus wie weet.... en anders over 3 maanden waarschijnlijk met IUI beginnen.

x

Terug
Bovenaan